Störiga saker vi stör oss på, del 39

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 313
  • Visningar Visningar 65 419
bonvax? Annars instämmer jag i såpa.

Några ungdomar traschade vår bygdegård och skurade med Yes. Golvet blev klibbigt för diskmedlet tog bort ytan.
Kan det vara så med ditt skurmedel - att det var för starkt?

I bygdegården var det som att gå på klister. Det tog många skurningar med enbart vatten för att få det någorlunda ok.
Skulle ju kunna vara så. Köper alltid ngt vanligt på Ica men det här suger. Körde med såpa efter så ska se om det blir bättre.

Och alltid på något mjukt; mattor, soffa och allra helst i sängen. Aldrig direkt på golvet där det är lätt att städa bort.
Mina har varit jätteduktiga förr, då gick de till kattlådorna! Meeen nu ska minstingen prompt in under soffan varje gång. Okej om han redan är inne men vad fan, gräset är också mjukt, spy där istället?! :cautious:

Den stora spyr däremot mest ute som tur är :bow:
Och nu låter det som rena spyfesten här hemma men så illa är det inte :laugh:

Jag stör mig på att det alltid är jag som är sömnstörd som förväntas anpassa mig till omgivningen. Gud nåde om nån skulle behöva anpassa sig en aning till mig emellanåt, det är ju jobbigt :meh: Meanwhile är jag totalt kvaddad i flera dagar efter att ha fått tvinga mig upp toktidigt och lever som resultat med en ständigt närvarande sömnbrist och förlorar så jävla mycket livskvalité.

Äckligaste reklamen någonsin på Buke 🤮

Screenshot_20250428_080539.webp

Jag tror att jag fått bältros??! I så fall så lindrigt att det knappt är nåt att tala om, men det skulle förklara min extrema trötthet förra veckan. Jag fick ju världens influensa i mars så gissar att mitt immunförsvar kanske inte varit på topp.
Jag tror jag hade bältros för ganska exakt två år sedan
Kändes som om huden brändes på ena sidan av ryggen smärtan kom och gick

Jag tror jag hade bältros för ganska exakt två år sedan
Kändes som om huden brändes på ena sidan av ryggen smärtan kom och gick
Jag har fått små utslag/blåsor (som nu torkat) på ett rätt litet område på ena sidan av magen. Visst har de svidit/kliat, men bara lite. Först trodde jag det var typ att valpen legat och sovit med tassen mot min hud, för det är ungefär tassformat, men nu har jag haft det i nästan en vecka och det ser precis ut som på bilder av bältros. Men som sagt, mycket lindrigt förutom att jag var trött/hängig, kändes som pms fast i fel fas.

Har du sluppit symtom efter det?

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag stör mig på den här årstiden och allt mörker. Har svårt att sova då kroppen har problem med att skilja på kvällsmörker och nattmörker. 100 101 102
Svar
2 027
· Visningar
99 070
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt! 99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
97 844
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
104 430
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill... 12 13 14
Svar
263
· Visningar
13 280
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025