Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tunnbrödsrulle?Har ingenting att äta och vet inte vad jag ska hitta på. Inget lockar och jag måste ta bilen för att köpa något. Pizza, hamburgare, Chopchop? Mår lite halvrisigt och köket är i stort sett hoppackat och flyttat redan. Inte har jag fått någonting gjort idag heller.![]()
Ska fundera lite på saken, blir lika långt vad jag än hittar på.Tunnbrödsrulle?
Här är der billigare att beställa online och hämta än att köpa på plats.Grr, kollade om jag skulle beställa pizza för avhämtning och först vill de ha +15 kr på priset på menyn och sen +3 kr för att jag beställer. +18 kr totalt om jag beställer en hämtpizza! Då kan jag lika gärna beställa på plats och vänta på att den bakas.![]()
Man tycker ju att det borde vara tvärtom, med billigare pris för en hämtpizza då de varken behöver servera eller diska eller annat.Grr, kollade om jag skulle beställa pizza för avhämtning och först vill de ha +15 kr på priset på menyn och sen +3 kr för att jag beställer. +18 kr totalt om jag beställer en hämtpizza! Då kan jag lika gärna beställa på plats och vänta på att den bakas.![]()
Har ingenting att äta och vet inte vad jag ska hitta på. Inget lockar och jag måste ta bilen för att köpa något. Pizza, hamburgare, Chopchop? Mår lite halvrisigt och köket är i stort sett hoppackat och flyttat redan. Inte har jag fått någonting gjort idag heller.![]()
Vi skulle VERKLIGEN behöva regnet här. Jag kunde se att min höbonde börjar bli lite orolig nu...Vädret. Detta ständiga irritationsämne
Trevlig temperatur men blåsten från helvetet. Dessutom ska det regna varannan dag framöver.
Grrrr.
Samma här! Var och hämtade hö idag och nu börjar oron för ett nytt 2018. Jag skulle med glädje ta en veckas regn nu, det har varit torrt läääänge.Vi skulle VERKLIGEN behöva regnet här. Jag kunde se att min höbonde börjar bli lite orolig nu...![]()
Usch, ja, 2018 var hemskt men 2023 var inte långt efter heller...Samma här! Var och hämtade hö idag och nu börjar oron för ett nytt 2018. Jag skulle med glädje ta en veckas regn nu, det har varit torrt läääänge.
Ja, det funkar inte. Jag hade inte velat betala för den utkörningen heller.Jag antar att det är för långt ut för hembeställning?
Vildkatten har vaknat till liv igen. Kränkt av matte så kom hon upp i sängen med en väldigt död mus som hon lade bredvid kudden.![]()
Såpa använder aldrig annat än grönsåpa till städning.Mitt skurmedel. Golvet blir klibbigt och matt.
Fick skura om med såpa efteråt. Får se om det ser bättre ut när det torkar.
Tips på bra medel?
bonvax? Annars instämmer jag i såpa.Mitt skurmedel. Golvet blir klibbigt och matt.
Fick skura om med såpa efteråt. Får se om det ser bättre ut när det torkar.
Tips på bra medel?