Det där är väl standard när man måste spara. Då jäklar dyker alla möjliga utgifter upp på en och samma gång. Gärna så man går lite back åxåBorde spara mina pengar.
Behöver plötsligt köpa nya skor, finkläder och får parkeringsböter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där är väl standard när man måste spara. Då jäklar dyker alla möjliga utgifter upp på en och samma gång. Gärna så man går lite back åxåBorde spara mina pengar.
Behöver plötsligt köpa nya skor, finkläder och får parkeringsböter![]()
Åååh, jag tycker att det luktar så Himla gott!Det luktar som om någon grillar. Usch.
Alltid! Och den där jäkla bötern var så himla onödigDet där är väl standard när man måste spara. Då jäklar dyker alla möjliga utgifter upp på en och samma gång. Gärna så man går lite back åxå
Går väl an om folk kunde hålla sig till att grilla grönsaker.Åååh, jag tycker att det luktar så Himla gott!
Ja förstår att det är trist om man inte gör det dock, det är ju en rätt intensiv lukt.
Jag tror inte att jag känner skillnad på lukten beroende på vad som grillas.Går väl an om folk kunde hålla sig till att grilla grönsaker.
Häromkring tycker jag mest det brukar lukta tändvätska när folk grillarJag tror inte att jag känner skillnad på lukten beroende på vad som grillas.Det luktar liksom bara kolgrill och gott.
Meh! Störigt!Häromkring tycker jag mest det brukar lukta tändvätska när folk grillar![]()
Som jag skulle jag tro, får tumörer och brännsår av solen. Tog en promenad idag och hade på mig luvjacka med luvan uppe och långa ärmar som går ner över händerna. Och ja, jag smörjer in mig med speciellt solskydd som skyddar extra för hudcancer.Jag bränt mig i solen… i april… i Sverige! Hur jäkla blekfis får man va egentligen?
Jag har inte bränt mig idag men solen tog rejält. Jag satt på ett gärde mitt i solen och det blåste lite. Men vårsolen är ju stark så lätt att bränna sig.Jag bränt mig i solen… i april… i Sverige! Hur jäkla blekfis får man va egentligen?
Och alltid på något mjukt; mattor, soffa och allra helst i sängen. Aldrig direkt på golvet där det är lätt att städa bort.Katter som gärna är ute men kommer in för att spy![]()
Det där ja. Sist var den ena ute satt vid dörren och började ulka. Lillmatte hörde inne en katt som pep och öppnar dörren. Kisse spyr på tre mattor.Och alltid på något mjukt; mattor, soffa och allra helst i sängen. Aldrig direkt på golvet där det är lätt att städa bort.
Vildkatten har vaknat till liv igen. Kränkt av matte så kom hon upp i sängen med en väldigt död mus som hon lade bredvid kudden.Wilma har blivit bekväm stadskatt, jag har krafsanden och hon ligger och trynar under täcket. Nu väckte jag henne ur sin törnrosasömn och jag tror hon smög ut i köket efter ljuden.![]()