Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har också en sån notis på Facebook (om messenger) som inte försvinnerFick en notis på telefonen om meddelande i messenger, öppnar appen -inget nyttinga marketplace, meddelandeförfrågningar eller liknande (sånt som kan gömma sig ibland).
Jag brukar nu som då ha det så att någon notis ligger och spökar av någon anledningFick en notis på telefonen om meddelande i messenger, öppnar appen -inget nyttinga marketplace, meddelandeförfrågningar eller liknande (sånt som kan gömma sig ibland).
Och @MCPJag har också en sån notis på Facebook (om messenger) som inte försvinner![]()
Okej, en envis röd prick på appikonen har jag varit med om, men inte i telefonens rullgardin, vad jag kan minnasOch @MCP
Det var alltså inte inne på Facebook (så som det blir ganska ofta) utan det var en ”banderoll”-notis på telefonens låsskärm
ALDRIG hört.Tror jag kanske har stört mig på det här förut, men jag stör mig på ordet städigt.
Jag kan förstå om man i vardagstal använder städig om någon som gillar att städa/ha det städat, men städigt?
"Jag har det städigt hemma hos mig"...
Det finns redan ett ord för det: städat![]()
Inte jag hellerALDRIG hört.
Inte jag heller.Inte jag heller
Kolla i meddelandeföefrågningar eller grupper. Tydligen får man in grupper där också och de börjat chatt…Jag har också en sån notis på Facebook (om messenger) som inte försvinner![]()
Det är inte ens ett ord@bettysmatte @LadySara @Krålus
Tror det faktiskt är främst här på Buke som jag sett det användas, men nu när jag tänker efter så är det nog en stund sedan sist, så jag stör mig kanske i onödan, det har kanske redan kommit, och gått igen![]()
Men va? Är det ens möjligt att göra snabbt.Stör mig på att någon har snott min blinkers. Alltså inte bara glaset, utan även lampa och elektronik bakom glaset är borta. Kvar är bara ett jävla hål.![]()
Vet inte om det skett snabbt medan jag parkerat i stan eller om de varit inne på tomten på natten.Men va? Är det ens möjligt att göra snabbt.