UschDryga fulla äldre män
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
UschDryga fulla äldre män
Ja på mitt jobb dessutom jag har fan i mig inte tillräckligt betalt för att vara trevlig mot sådana kunder
Hoppas det inte märksIdag stör jag mig på alla kunder.![]()
Ja på mitt jobb dessutom jag har fan i mig inte tillräckligt betalt för att vara trevlig mot sådana kunder
Idag stör jag mig på alla kunder.![]()
Vi har inga portade kunder tyvärrSådana behövde vi faktiskt inte vara trevliga emot... vi hade några kunder som var portade.
Ska gömma mig bland lösgodiset snart, då blir det bra!Åh, den känslan har jag hög igenkänning på. Då var det underbart om en kunde "gömma" sig med att fylla på och fronta![]()
Om du tar huvudvärkstabletter mer än 9 ggr/månad så kan du få läkemedelsutlöst huvudvärk. Sagt av nån tv-läkare, minns inte vem.Konstant huvudvärk. Knaprar huvudvärkstabletter.
Knappast.Det är så eventuella inbrottstjuvar ska synas.
Ja, finns ju olika sorters fasadbelysning.Knappast.
Ljuset är placerat så det ska vara så "dekorativt" som möjligt. Det ger ingen ljuskägla en tjuv nås av.
Hade inte glömt paprikan på affären som jag trodde, jag hade glömt den och vindruvorna i bilen såg jag när jag kom hem.Tror jag glömde paprikan jag köpte och skulle ha i maten.
Och naturligtvis, en förhållandevis lugn kväll, men så fort jag började fixa med morgondagens mat så började det stöka. Nu när jag förberett klart så är det lugnt igen.![]()
De jag såg framför mig var de små "lampetter" som skickar ljus i en kägla längs fasaden, De belyser bara fasadenJa, finns ju olika sorters fasadbelysning.
Jag tycker de är fina.De jag såg framför mig var de små "lampetter" som skickar ljus i en kägla längs fasaden, De belyser bara fasaden
Visa bifogad fil 166229