Tycker bara det är så konstigt eftersom vi inte diskuterade beslut eller nivå, utan bara att af måste besluta hur många jobb per månad jag behöver söka för att skydda den.Förmodligen för att det är Försäkringskassan som beslutar kring SGI.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker bara det är så konstigt eftersom vi inte diskuterade beslut eller nivå, utan bara att af måste besluta hur många jobb per månad jag behöver söka för att skydda den.Förmodligen för att det är Försäkringskassan som beslutar kring SGI.
Tycker bara det är så konstigt eftersom vi inte diskuterade beslut eller nivå, utan bara att af måste besluta hur många jobb per månad jag behöver söka för att skydda den.
Jo, absolut. Men att "inte få nämna" låter bara tramsigt, man kan ju då säga att det är inte vårt bord utan FKs så den biten kan inte vi.Förmodligen för att det är Försäkringskassan som beslutar kring SGI.
Det gör man vell inte hos andra.Lite störigt att det tydligen var sällskap på visningen av vårt hus I går som gick runt med skorna på inomhus (utan skoskydd). Tack för den liksom Har en fin men lite känslig ekparkett i hela huset och dessutom städat, så verkligen inte roligt att folk klampar in med smutsiga skor
Är rätt vanligt. Iaf på de visningar jag varit på.Det gör man vell inte hos andra.
Bada är kärlek.Fryser, vad sjutton. Så kallt är det inte ute men trots fleecetröja och fjällrävens väst (som hängt med sedan barnsben, kvalitet var ordet) så frös jag när jag åkte hem och gör det fortfarande. Funderar på att ta en varm dusch, iofs duschade jag i morse och vill inte torka ut huden för mycket.
Edit: Funderar på om jag ska bada, har inte gjort det på kanske ett år, så det borde inte slösa alltför mycket vatten.
Pratade med FK nu och handläggaren där sa att så länge jag är inskriven på AF så är de lugnt, de kan i alla fall inte se aktivitetsrapporten så det spelade ingen roll om jag kunde fylla i den eller ej.Jo, absolut. Men att "inte få nämna" låter bara tramsigt, man kan ju då säga att det är inte vårt bord utan FKs så den biten kan inte vi.
Antar att det nog mer handlar om fel som begåtts, har läst om några fall om just SGI där människor lyssnat på AF och förlorat sin SGI. Så kanske beror det på det att de numera inte "får nämna" SGI.
Ok har ont varit på visning sedan 2010 så jag kommer inte ihåg hur jag gjorde. Men har svårt att tänka mig att jag gick in med skor. Hemma går jag in jämt med skor.Är rätt vanligt. Iaf på de visningar jag varit på.
Jag undviker att köra i centrum till stor del pga cyklisterna. Tycker det är riktigt obehagligt, de kommer från ingenstans och i hög hastighet. Dessutom gärna utan reflexer och lampor på kvällarna.Cyklister. Jag har sagt det förut men jag begriper inte hur en så stor del av stans cyklande befolkning kan vara såna trafikfarliga idioter.
Igår stod jag vid ett rödljus i stan. Efter ganska lång väntan slog signalen äntligen om till grönt, och vad händer? Jo, ett gäng cyklister körde rakt över övergångsstället framför mig trots att deras trafikljus gott och väl hade hunnit slå om till rött när de började köra över. När alla hade passerat hann jag precis över men bilen bakom fick vänta på grönt igen.
Allra värst är det vid korsvägen när man kommer från Mölndal och ska köra förbi Liseberg. Cyklisterna kör i en jädra hastighet och eftersom cykelvägen går snett bakom bilen på högra sidan är det svårt att se ordentligt. Jag kör den vägen varje dag och hittills har det aldrig varit någon cyklist som stannat till vid övergångsstället och kollat om jag uppfattat dem, de kör rätt ut och förutsätter att de syns. Bedrövligt trafikbeteende.