Alltså, jag som typ aldrig använder parfym hade ingen aning om att man INTE ska göra så
Samma här.Inte jag heller, så du är inte ensam
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, jag som typ aldrig använder parfym hade ingen aning om att man INTE ska göra så
Samma här.Inte jag heller, så du är inte ensam
Håller med vet när dotterns kompis var hemma och hade hittat parfymflaskan hela huset stank. Man vill ju lukta gott. Det var bara för henne att avlägsna sig omedelbart. Duscha gör man i vatten inte parfym.Jag skulle önska parfymanvändare gav fanken i att förpesta omgivningarna med att dränka sig i parfym och istället använda det betydligt diskretare, så man slipper känna stanken om man står längre ifrån än 2 m. Helst ska det enbart kännas när man är närmare än 1 m.
Sådana här bh-toppar, som inte har sydd kupa, byglar etc. utan är en mjuk topp man drar över huvudet bara. De är säkert jättesköna, men varför kan inte vadderingen vara fastsydd, alternativt ha separata "fickor"?
Jag har just tvättat några- helt nya - och jag överdriver inte när jag säger att varenda en hade knölat ihop vadderingarna i en klump som jag måste försöka få på plats genom de små öppningarna i sömmen Och så är det något halkigt tyg fastlimmat på vadderingen, som efter en enda tvätt börjar lossna i kanterna.
Finns det verkligen ingen bättre lösning på det här?
Och aldrig går de att få tillbakaAlltså JA! Exakt detta!
Så otroligt megastörigt. Varför är de inte fastsydda?? De tvättas ju ändå med resten av bh'n
Jag som inte använder parfym har inte förstått varför folk gör så ens. Det luktar ju ändå.Alltså, jag som typ aldrig använder parfym hade ingen aning om att man INTE ska göra så
Just detta! Parfym ska man förnimma. Man ska inte överösas med stank så man måste värja sig.Jag skulle önska parfymanvändare gav fanken i att förpesta omgivningarna med att dränka sig i parfym och istället använda det betydligt diskretare, så man slipper känna stanken om man står längre ifrån än 2 m. Helst ska det enbart kännas när man är närmare än 1 m.
Alltså JA! Exakt detta!
Så otroligt megastörigt. Varför är de inte fastsydda?? De tvättas ju ändå med resten av bh'n
Kardborreband!Jag kan förstå att vissa kanske inte vill ha den där vadderingen alls, och därför vill kunna ta bort den på ett enkelt sätt. Men någon bättre lösning måste det väl ändå finnas?
Man kanske ska bli produktutvecklare för någon bh-tillverkare
Kardborreband!
Jag vet inte utförandet, bara dök upp i huvudet.Hur? Var? Det får ju inte bli obekvämt, eller "fult" (d. v. s. synas genom kläderna att där finns kardborreband)
Jag vet inte utförandet, bara dök upp i huvudet.
Men, nej, absolut inte skylla dig själv.Jag saknar min mamma. Hon, som flera andra i familjen, räknar bort mig ur familjen för att jag har flyttat. Svarar inte i telefon när jag ringer, ringer inte själv, grattar mig av nöden tvungen när jag fyller år (ringer då eftersom jag sa att en mamma faktiskt ringer på ens födelsedag, att gratta på facebook är inte nog från en mamma), köper inte present eller julklapp till mig, men gör till andra syskonen. Jag finns inte längre för familjen. Det enda felaktiga jag gjort var att flytta. Dör jag kommer ingen på min begravning, det är för långt bort. Det har de sagt.
Men jag saknar henne. Jag är ensam, jag har ingen mer än hunden att prata med och jag saknar min mamma. Jag får skylla mig själv eftersom det är jag som orsakade det, men ibland är det slitigt att sakna.
Håller med om störningen. På vissa har jag faktiskt sytt ett litet stygn i varje hörn för att slippa att det blir knöligt och felplacerat i tvättenJag kan förstå att vissa kanske inte vill ha den där vadderingen alls, och därför vill kunna ta bort den på ett enkelt sätt. Men någon bättre lösning måste det väl ändå finnas?
Man kanske ska bli produktutvecklare för någon bh-tillverkare