Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Människor som skriver "d" istället för "det"
Fast det skulle kunna vara jagOch de som använder "överdrivet" istället för "överlägset" (t.ex "överdrivet bäst").
Och folk som skriver ntMänniskor som skriver "d" istället för "det"
Fast det skulle kunna vara jag
Vi har alltid förvrängt ord och betydelser. T.ex. att man inte är korpulent (kompetent) för det. Basilusk istället för basilika, osv. Dvs det är rent skämt, för invigda.
Om nån använder ord fel utan att själv fatta är det värre.
Hjärnsläpp jag menade så klart tjocka. Skyller på värmenEller hälften så tjocka?
Och var/vart Där tar jag fel själv iblandDe som jag tänker på verkar göra det seriöst, som jag uppfattar det, inte som ett internskämt mellan några kompisar t.ex. Samma personer tar ofta fel på de/dem också (vilket jag också tycker är störigt, nu när jag tänker på det ).
I fickan? Så många kan du väl inte behöva under en konsert att det inte får plats i fickan/fickorna?Jag fortsätter störa mig på väskförbudet. Idag ska vi på konsert i en folkpark 2 timmar bort och min mens hoppade just igång. Det är en jävla tur att jag kunde gräva fram min gamla menskopp för var fan ska jag förvara bindorna?!
Känns ganska onödigt att ha katt om den inte ens kan göra så basic saker som att fylla på papper.Att katten inte kan hämta en ny toapappersrulle
Eller, att glömma fylla på papper när man bor ensam
Eller hur?!Känns ganska onödigt att ha katt om den inte ens kan göra så basic saker som att fylla på papper.
Våra hjälper gärna till att fylla på!Att katten inte kan hämta en ny toapappersrulle
Eller, att glömma fylla på papper när man bor ensam
Fast helst tomma rullar...Våra hjälper gärna till att fylla på!
I hela lägenheten om chansen uppkommer
De är tomma när katterna är färdigaFast helst tomma rullar...