Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De är ju fortfarande otympliga och får inte plats i de andra lådorna jag förvarar julsakerna i. Tillägg: med orginalkartongerna skulle de inte ens få plats i lådorna jag förvarar andra julsaker i. Det skulle i slutändan ta mer plats. Jag sparar vissa kartonger jag med, men inte alla.Man kan spara originalkartongen. Gör jag nästan alltid, t.ex. så har jag TV-kartongen kvar ifall jag flyttar och behöver skydd till TV:n.
Köp mindre storlek på adventsstakar ...?De är ju fortfarande otympliga och får inte plats i de andra lådorna jag förvarar julsakerna i. Tillägg: med orginalkartongerna skulle de inte ens få plats i lådorna jag förvarar andra julsaker i. Det skulle i slutändan ta mer plats. Jag sparar vissa kartonger jag med, men inte alla.
Alltså, de är helt vanliga adventsljusstakar. Jag behöver ingen lösning på något problem här, det är bara en störning jag stötte på nu när jag igen packade om mina jullådor.Köp mindre storlek på adventsstakar ...?
Det såg jag på biltema igår förut hade de tre okönade toaletter. Nu var det visst 1 herr och 1 dam. När hästsporten var i globen gick jag alltid på herr.Könade toaletter... Hade räckt med WC/pissoar- skyltar. Över tio personer i kö med en ledig toalett, gick förbi alla och in på den lediga
Det var faktiskt på biltema jag var! Så onödigt.Det såg jag på biltema igår förut hade de tre okönade toaletter. Nu var det visst 1 herr och 1 dam. När hästsporten var i globen gick jag alltid på herr.
Samma störning här.. Vi har haft 1,64 % senaste åren, och vår bankman tyckte det var högt när vi band det. Vi skulle bundit några år till går ut nu i augusti..Stör mig på att villkorsändringsdagen närmar sig med stormsteg för denna lånedel:
Visa bifogad fil 149734
I hear you. Hade nästan samma räntesats som gick ut för en månad sedan. Tack och lov har jag två delar till under 2% som är bundna länge.Stör mig på att villkorsändringsdagen närmar sig med stormsteg för denna lånedel:
Visa bifogad fil 149734
Fast herr brukar ofta vara ... ja, mindre hygieniska.... Herrarna siktar ofta fel av nån anledning. Och torkar inte upp missödet. Då är dam i allmänhet renare.....Det såg jag på biltema igår förut hade de tre okönade toaletter. Nu var det visst 1 herr och 1 dam. När hästsporten var i globen gick jag alltid på herr.
Jag förvarar mina i stora pappkassar, det är enda utvägen.....De är ju fortfarande otympliga och får inte plats i de andra lådorna jag förvarar julsakerna i. Tillägg: med orginalkartongerna skulle de inte ens få plats i lådorna jag förvarar andra julsaker i. Det skulle i slutändan ta mer plats. Jag sparar vissa kartonger jag med, men inte alla.
Jag har fått brev med erbjudande om ÄLDREBOENDE!!! Skojar dom?!?Jag stör mig på att jag tydligen uppnått den ålder då jag antas behöva hjälpmedel, fått flera brev med erbjudanden att kolla min hörsel från företag som kränger hörselundersökningar och säljer hörapparater.
Sen den sommaren då jag jobbade på camping ändrade jag uppfattning om det här med renlighet på herr- och damtoaletter.Fast herr brukar ofta vara ... ja, mindre hygieniska.... Herrarna siktar ofta fel av nån anledning. Och torkar inte upp missödet. Då är dam i allmänhet renare.....
I övrigt kvittar det ju, så länge det inte är specifika "lokaler" med enbart dam resp enbart herr.
Det finns dock oftare papper på herrarnasFast herr brukar ofta vara ... ja, mindre hygieniska.... Herrarna siktar ofta fel av nån anledning. Och torkar inte upp missödet. Då är dam i allmänhet renare.....
I övrigt kvittar det ju, så länge det inte är specifika "lokaler" med enbart dam resp enbart herr.
Jo, folk tar märkliga risker. Men dessa vägar fungerar verkligen, antal döda och skadade går ned väldigt mycket (över 70 procent).Jag har åkt en bit på 2+1-väg i dag, och oj vad jag stör mig! Kanske lite grann på vägen som sådan, men i synnerhet på alla de oerhört stressade människor som bara måste göra livsfarliga omkörningar!
Det är ju alltid skyltat både några hundra meter innan det blir enfiligt, och när filerna börjar gå ihop. Ändå var det vid flera tillfällen någon som pressade på in i det sista, och som kan tacka övriga bilförare för deras uppmärksamhet. Annars hade det nog smällt både en och två gånger i dag, bara på den lilla sträckan jag åkte
Jo, folk tar märkliga risker. Men dessa vägar fungerar verkligen, antal döda och skadade går ned väldigt mycket (över 70 procent).
https://www.forskning.se/2016/06/28/raffling-och-motesfria-vagar-sparar-liv-i-trafiken/