Störiga saker vi stör oss på, del 34.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min isbitslåda hoppade ur frysen och kastade ut alla isbitar. Detta börjar bli lite löjligt med tanke på antal ggr på kort tid?! Locket sitter väl kanske inte så jättebra men :rofl: tur att jag ska iväg så om jag fyller nu är nog isbitarna klara till jag kan behöva dom igen:up:
 
Telefonförsäljare, anlita ett företag en gång och sedan ringer de femtioelva gånger trots att jag säger nej varje gång. Vid ett tillfälle ville den som ringde absolut veta varför jag inte var intresserad och trots att jag svarade att det var min ensak så fortsatte personen att tjat tills jag blev förbannad. :banghead:
 
Förkylning. Nästäppa, svullen hals, lite hosta. Inte så hemskt men länge sen jag var så här förkyld. Är inne på 4e dagen nu och det verkar tillkomma ett nytt symtom varje dag.
Termometern funkar inte men tror jag har lite feber för är lite frusen. Eller så är det för att jag inte orkat duscha sen onsdag ... :down:
Samma hör. Kommer smygandes lite mer för varje dag. Vill inte vara sjuk nu när vädret äntligen blivigt somrigt hör 😭
 
Provade prata lite för mig själv och låter som en storrökande sjöman. Få se om rösten försvinner i morn.
Tur iaf att jag inte måste prata med nån, så kan vila rösten.
 
Då tycker jag du ska gå in och läsa där igen. Stör mig på att du slutade läsa pga mig. :(
Jag kommer knappt ihåg vad det handlade om nu, något om att du tyckte jag "samlade inlägg", typ la ut för många saker i en sådan tråd, jag minns inte ens riktigt, och förstod egentligen inte helt vad som var fel, så jag slutade helt. Det var tråden har på allmänt, ursprungstråden tror jag. Sedan har det bara fortsatt vara "förbjudet område" så att säga.

Men gammalt och glömt och inget att störa sig på nu ju, speciellt inte när jag inte ens minns orsaken :D
 
Jag kommer knappt ihåg vad det handlade om nu, något om att du tyckte jag "samlade inlägg", typ la ut för många saker i en sådan tråd, jag minns inte ens riktigt, och förstod egentligen inte helt vad som var fel, så jag slutade helt. Det var tråden har på allmänt, ursprungstråden tror jag. Sedan har det bara fortsatt vara "förbjudet område" så att säga.

Men gammalt och glömt och inget att störa sig på nu ju, speciellt inte när jag inte ens minns orsaken :D
Jag minns inte ens att det hänt.
 
Jag kommer knappt ihåg vad det handlade om nu, något om att du tyckte jag "samlade inlägg", typ la ut för många saker i en sådan tråd, jag minns inte ens riktigt, och förstod egentligen inte helt vad som var fel, så jag slutade helt. Det var tråden har på allmänt, ursprungstråden tror jag. Sedan har det bara fortsatt vara "förbjudet område" så att säga.

Men gammalt och glömt och inget att störa sig på nu ju, speciellt inte när jag inte ens minns orsaken :D
Jag minns inte ens att det hänt.
Aldrig försent att lappa ihop gamla missförstånd tänker jag, och starta på nytt blad. :) :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 203
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
25 26 27
Svar
531
· Visningar
26 709
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 682
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 321
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp