Inte mina heller.Att mina pengar inte räcker till allt jag vill samtidigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte mina heller.Att mina pengar inte räcker till allt jag vill samtidigt
Det hade jag ingen aning om.Det är faktiskt en fullt normal, polsk stavning av namnet Kasper.
Du får spela på eurojackpot.Att mina pengar inte räcker till allt jag vill samtidigt
Att mina pengar inte räcker till allt jag vill samtidigt
Har ni inte app hos er? Sörmlands trafiken har en super bra app.SL har redan bytt ut busstidtabellerna på hållplatserna till sommartidtabeller, som inte gäller förrän fr.o.m. 21/6. Så om man inte är uppmärksam missar man bussen.
Fattar att de inte kan byta alla samma dygn, fast iofs borde de väl kunna det.
Jadå men alla har inte smartphone, eller så är det enklare att kolla tidtabellen som sitter uppe på hållplatsen än att krångla med appen.Har ni inte app hos er? Sörmlands trafiken har en super bra app.
Ok. Jag vill nog kolla tiderna hemma och inte vid hållplatsen. Jag behöver liksom gå till hållplatsen innan bussen går. Jag går ju inte dit och chansar att bussen går?Jadå men alla har inte smartphone, eller så är det enklare att kolla tidtabellen som sitter uppe på hållplatsen än att krångla med appen.
Tidtabellerna finns att skriva ut från SLs hemsida tror jag, eller så kan man ringa och få enstaka skickade via post. Om man inte har smartphone eller skrivare.Ok. Jag vill nog kolla tiderna hemma och inte vid hållplatsen. Jag behöver liksom gå till hållplatsen innan bussen går. Jag går ju inte dit och chansar att bussen går?
Minns att det var ett väldigt pusslande ibland med att läsa tidtabeller om man skulle byta flertalet gånger.Tidtabellerna finns att skriva ut från SLs hemsida tror jag, eller så kan man ringa och få enstaka skickade via post. Om man inte har smartphone eller skrivare.
Hur gjorde du innan det fanns app och smartphone? Själv kollade jag i häften av papper med tidtabeller som jag hade hemma.
Då hade jag tidtabellen i väskan. Eller rättare sagt jag hade det i huvudet för då åkte jag typ varje vardag. Idag typ 2/halvår. Då hade jag 1km till bussen så behövde veta innan hållplatsen vilket jag vill veta idag med. Väl vid hållplatsen spelar det ingen roll för mig vad tabellen säger. Jag måste ju veta tidigare än så.Tidtabellerna finns att skriva ut från SLs hemsida tror jag, eller så kan man ringa och få enstaka skickade via post. Om man inte har smartphone eller skrivare.
Hur gjorde du innan det fanns app och smartphone? Själv kollade jag i häften av papper med tidtabeller som jag hade hemma.
Nä det beror ju på hur ofta den går. Här går de med 2-20 min mellanrum beroende på linje och då kan man ju chansa.Då hade jag tidtabellen i väskan. Eller rättare sagt jag hade det i huvudet för då åkte jag typ varje vardag. Idag typ 2/halvår. Då hade jag 1km till bussen så behövde veta innan hållplatsen vilket jag vill veta idag med. Väl vid hållplatsen spelar det ingen roll för mig vad tabellen säger. Jag måste ju veta tidigare än så.
Jag går inte till hållplatsen och chansar på att bussen går.
Ok men som sagt vad har man 1 km till bussen chansar man inte. Jag chansar inte när jag idag har 50 meter heller utan tar reda på tiden innan. Nu tror jag inte det satt någon tidtabell på stolpen i fredags heller.Nä det beror ju på hur ofta den går. Här går de med 2-20 min mellanrum beroende på linje och då kan man ju chansa.
Jag veeeet, jag är uppvuxen i glesbygd med dålig kollektivtrafik, där fick man ringa länstrafiken för att vara säker på att bussen skulle gå dag x och tid y.Ok men som sagt vad har man 1 km till bussen chansar man inte. Jag chansar inte när jag idag har 50 meter heller utan tar reda på tiden innan. Nu tror jag inte det satt någon tidtabell på stolpen i fredags heller.