I vår familj så har vi 6 (sex) stycken enskilda avlopp.Haha jag skulle inte sagt nåt
Det är nog inte så vanligt tror jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I vår familj så har vi 6 (sex) stycken enskilda avlopp.Haha jag skulle inte sagt nåt
Stämmer. Det var jag.Jag har tidigare letat och letat som en tok efter min gamla klocka utan att hitta den, för jag hade en störning i en tidigare tråd om mitt epilepsiarmband där brickan ständigt vänder sig-fortfarande en störning. Fick ett erbjudande från en bukefalist som jag tyvärr inte helt kommer ihåg, kan det ha varit @MiaMia kanske? om att hon kunde sy på brickan på klockarmbandet.
IDAG hittade jag klockan, och insåg att jag vid något tillfälle har bytt armband så det är inte ett läderarmband tror jag ens Och klockremmen har jag ju sparat, den i läder och med titanspänne men den har jag ju inte hittat ännu. Sorgligt. Försökte lämna in klockan för reparation men när de bytte batteri gick den inte igång igen så de "kunde" inte reparera den. Det är synd att det finns så få människor som har kunskaper om att reparera saker, så att slit och släng är så modernt.
En störning som blev "Oh vad kul!" som blev en störning igen
Visa bifogad fil 147279
Mitt rekord är en person som ägde elva fastigheter med enskilt avloppI vår familj så har vi 6 (sex) stycken enskilda avlopp.
Det är nog inte så vanligt tror jag.
Tack det är jättesnällt!Stämmer. Det var jag.
Minns att jag gick och funderade på om man kunde få tag på ett begagnat skärp e.dyl. av lagom tjocklek för att slakta till återbruk, men inte exakt hur jag tänkte mig detaljerna i konstruktionen. Och att jag störde mig på att det verkade svårt att göra knäppningen stabil och långlivad utan att börja köpa saker som kostade pengar.
Men man kunde testa att sänka ambitionen till att bara vara bättre än originalremmen i hållbarhet. Om du vill kan jag fundera på en anti-snurr-prototyp någon gång framöver (kanske till hösten) ifall jag hittar (billigt) material som verkar funka?
Klarar heller inte av sockerfri saft, vänder sig ofta i magen redan vid lukten!Stör mig på att hur svag sockerfri saft jag än dricker så blir jag illamående och det vänder sig i magen.
"Något" går det alla gånger att göra om du tror att en sådan rem är bäst. Ska fundera mer på om sy rakt igenom remmen eller använda klockpinnens hål verkar bäst.Tack det är jättesnällt!
Hade en klockrem i läder fungerat? Kan man sy fast den i hålen så att säga? klocka brukar jag inte tappa. Men har tappat tidigare armband som jag haft, dels en läderrem med graverat EPILEPSI på och en tryckknapp. den blev sliten och öppnade lätt när något tog emot och även en likadan fast med två knappar, första knappen tog emot och blev så sätt sliten och öppnades lätt och så var det lika lätt att fasta och få av sig remmen.
Brickan tillbringar sitt liv mestadels upp och ner numera och dubellknutet för att stanna kvar runt handen.
Klarar heller inte av sockerfri saft, vänder sig ofta i magen redan vid lukten!
Tråkigt, för smakerna låter ofta goda när man kikar på dem i butik.
Det värsta! Lider med dig
I Peking såg vi en som hängde ut genom fönstret på bilen. Undra hur många år till eländet tillåts.Studenter som firar åka runt i bilar och tutar (efter studentutspring och kortege varit, och i annan stad).. Huvudvärk redan innan, blev inte bättre av tutelände