Eller barnet. Tur det finns lakritsglass det äter iaf inte hon dock sambon.När en vill ha en viss sorts glass, tror att det finns hemma och så har sambon ätit upp den. Vi har flera sorter, men det är ju inte samma .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller barnet. Tur det finns lakritsglass det äter iaf inte hon dock sambon.När en vill ha en viss sorts glass, tror att det finns hemma och så har sambon ätit upp den. Vi har flera sorter, men det är ju inte samma .
Iaf om det är godsaker.Man måste faktiskt helst be om lov och allra minst informera om att något tar helt slut.
Det är nog typ så jag måste göra. Eller be personalen hämta liknande de jag har så jag slipper tänka alls.Jag köpte nya glasögon igår. Tänkte att nu tusan ska jag inte vela för mycket och tog det första paret bågar som verkade bra.
På det stället finns det enligt dem själva minst 5000 bågar att välja på. Helt galet mycket har de (glasögonfabriken i Ullared...), så för att inte spendera halva kvällen där bara tog jag ett par.
Hatar att köpa glasögon!
Dumpa!När en vill ha en viss sorts glass, tror att det finns hemma och så har sambon ätit upp den. Vi har flera sorter, men det är ju inte samma .
Ja fy skulle aldrig vilja ha tillbaka mensen. Dock när klimakteriet kom o man trodde att så skönt att slippa all mens då kom vallningarna, o då är det ju inte så att det bara va 1 vecka/månad utan vallningarna sköljde över en var o varannan dag x antal år. Dock finns det ju dom som inte har det så jobbigt, är ju så individuellt.Varför är jag inte 50 och mensfri ännu?!!?!?!
Ja jisses, det är ingen frid någon tid i en kvinnas kropp egentligen! hoppas jag får det lätt, men man vet ju inte!Ja fy skulle aldrig vilja ha tillbaka mensen. Dock när klimakteriet kom o man trodde att så skönt att slippa all mens då kom vallningarna, o då är det ju inte så att det bara va 1 vecka/månad utan vallningarna sköljde över en var o varannan dag x antal år. Dock finns det ju dom som inte har det så jobbigt, är ju så individuellt.
SparrisFåntratt fick äta upp kattmaten som mammas katt ratat. För sent upptäckte jag att på något vis låg det en liten insexnyckel på fatet och när han var klar hittade jag inte nyckeln! Tänk om den glupska byrackan svalt den?! Kan den fastna eller perforera tarmen?
Kokt, konserverad eller rå?Sparris
Konserverad har vi givit. Men kokt skulle jag säga går lika bra. Det är trådarna i sparrisen man vill åt. Dom kan kapslar in föremålet.Kokt, konserverad eller rå?
vit på burkKokt, konserverad eller rå?