Släng glassen!!Jag vill ha glass! Jag har glass hemma! Tala om för mig varför det är en usel idé
Vad ska du med den till. Det finns effektivare och bättre sätt att häva lågt bs.
Skärp dig
heart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Släng glassen!!Jag vill ha glass! Jag har glass hemma! Tala om för mig varför det är en usel idé
Lägg dig i samtalet så ska du se att det antingen snabbt avslutas eller att högtalaren stängs av.Drar upp störningsmomentet jag hade i förra tråden, då jag vid TVÅ tillfällen idag (redan!) blivit utsatt för folk som inte pratar ordentligt i telefon eller använder hörlurar.
Först på bussen på väg till kontoret: person pratar högljutt med en än mer högljudd person på Facetime så att hela bussen hörde deras samtal...
Väl på kontoret så är det en på kontoret bredvid som sitter i samtal via datorn, då även utan headset. Denna person har jag dessutom sagt till TVÅ GÅNGER att han måste stänga dörren eller använda headset och vart han kan hämta ett...
Blodsocker?Släng glassen!!
Vad ska du med den till. Det finns effektivare och bättre sätt att häva lågt bs.
Skärp dig
heart
Ingen på avloppsenheten var tillgänglig för samtal.När Kommunen öppnar så skall jag ringa avfallskontoret.
Bukefalisten är diabetiker. Som jag.Blodsocker?
Bevisfrågan är knepig.Jag fick inte tömt alls ett år, Kundtjänst hävdade att bilen tömt. Chauffören intygade.Ingen på avloppsenheten var tillgänglig för samtal.
De ringer tillbaka.
Så jag måste fortsätta att vara sur ett tag till.
Jag vill ju bara lägga det här till handlingarna och fortsätta med annat.
Jag förstod av sammanhanget att ni känner varandra. Jag var bara osäker på om jag tolkade förkortningen rätt.Bukefalisten är diabetiker. Som jag.
Oroa dig inte över mina barska ord.- Vi vet var vi har varann. Det är skrivet med kärlek.
Vi är faktiskt överrens om att bara första kammaren blev tömd på 2 av brunnarna.Bevisfrågan är knepig.Jag fick inte tömt alls ett år, Kundtjänst hävdade att bilen tömt. Chauffören intygade.
Ord mot ord. Bara att bita ihop och betala.
För mig funkar bara compeed extreme inte de andra compeed, kan vara värt att prova.Skavsår! Inte ens compeed hjälper, det fastnade bara och var inte skönt att ta bort Har bara ett par skor med mig och ska inte hem än på ett tag
Får kolla på det.För mig funkar bara compeed extreme inte de andra compeed, kan vara värt att prova.
Inte för att vara den som är sån, men egentligen är det bara i första kammaren det ska vara slam. Kan vara lite i andra, men tredje ska vara klar i princip. Det ska inte behövas tömmas i en fungerande slamavskiljare.Vi är faktiskt överrens om att bara första kammaren blev tömd på 2 av brunnarna.
Och slambilsföraren var här på backjobbet för det.
Det är lätt att bevisa.
En överfull första kammare syns på bild.
Samma sak med skit i kammare 2 och 3.
Inga ord mot ord här inte.
Ord mot starka bevis.
Bara att tugga i sig
Jag vet, men de skall i ändå tömmas i alla tre.Inte för att vara den som är sån, men egentligen är det bara i första kammaren det ska vara slam. Kan vara lite i andra, men tredje ska vara klar i princip. Det ska inte behövas tömmas i en fungerande slamavskiljare.
/Myndighetsperson som jobbar med avlopp
Det skall jag lägga på minnet för framtida behov./Myndighetsperson som jobbar med avlopp
Nu har de ringt tillbaka.Ingen på avloppsenheten var tillgänglig för samtal.
De ringer tillbaka.
Så jag måste fortsätta att vara sur ett tag till.
Jag vill ju bara lägga det här till handlingarna och fortsätta med annat.
Haha jag skulle inte sagt nåtDet skall jag lägga på minnet för framtida behov.
Tack!