Ja alltså om jag ska förklara bara för att det blev en jätte sak här för att jag störde mig på hur han tänkte
Men jag ville att vi skulle ta en åk tur. Som vi FÅR göra. Men att vi skulle vara borta längre motför jag får och åka till ett ställe och mid natts bada.
Hemskt och o moget va?
Och han sa att det skulle vara jätte mysigt men det var ändå nej för att han inte ville bryta för troendet ifrån personalen.
Och sen blev det en liten disskution och jag förklarade hur JAG kände och att jag vill göra nånting bara normalt och INTE ha en miljon regler helatiden utan bara göra nånting spontant liksom. Och att jag skulle vilja att han kunde fatta min sida och backa mig liksom. För att jag kände som att han valde att lyssna på personalen mera motför mig.
Och HAN förklarade sin sida att han skulle tycka att det var jätte mysigt men att personalen kanske skulle bli o rolig om jag inte kom när jag skulle och att det skulle kunna bli en jätte stor jobbig grej så istället och att då kanske vi inte skulle få åka iväg själva igen.
Så det var somsagt ingen stor sak och inget att det var DÅLIGT för mig på det sättet. Utan en sak som nog MÅNGA av erandra här har gjort nångång ellerhur?
Och som nog många andra kan tänka in i min sitation också och fatta varför jag blev lite iriterad på hur han tänkte eller hur han sa DÅ.
Givetvis har din pojkvän rätt. Och ja, att svika förtroende om hemkomsttider är faktiskt omoget. Dessutom rätt hemskt för de som blir oroliga för dig.
Bättre att du släpper det. Du ville vara omogen och respektlös. Din pojkvän ville vara ansvarstagande. Sånt händer ibland.