BromsarKan de inte äta något annat?
jag är alldeles varm där myggbetten är, stora "svullnader" som är varma och röda-och kliar! Måste finnas något godare för fåglar att äta!
Deras bett är inte ett dugg bättre
Men xylocain är en fantastisk salva
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BromsarKan de inte äta något annat?
jag är alldeles varm där myggbetten är, stora "svullnader" som är varma och röda-och kliar! Måste finnas något godare för fåglar att äta!
Ja, uscha ja!Bromsar
Deras bett är inte ett dugg bättre
Men xylocain är en fantastisk salva
Köp salvan den är oumbärligJa, uscha ja!
Jag ska kolla om jag har det, tror tyvärr inte det. Har tagit en ny allergitablett. Blir tyvärr så trött av den, men bättre det än klåda.
Får kanske göra det, har inte den hemma.Köp salvan den är oumbärlig
Jag föredrar definitivt salvan framför allergi tabletter just för att man inte blir tröttFår kanske göra det, har inte den hemma.
Jag använder knappt plåster så har inte alls mycket sånt hemma som kan vara bra att ha.
Men på snedden ändå!!Eller i Expressen, där kan man läsa om Tareqs sommarsallad så man kan äta till allt! Ja jag blev förstås nyfiken
Det var; olika sorters tomater skurna lite olika, salladslök (obs! skuren på snedden!) och en enkel vinegrätt - thats it
*suck och dubbelsuck*
Men på snedden ändå!!
Ja, eller hur!Men på snedden ändå!!
Ja, eller hur!
Mycket viktigt var det tydligen också
Det är i nivå med "två korsade gräslöksstrån"
Och jag antar att det är av högsta vikt att de är just korsade? Inte ligger bredvid varandra eller så? För smakens skull då givetvis.Det är i nivå med "två korsade gräslöksstrån"
Och jag antar att det är av högsta vikt att de är just korsade? Inte ligger bredvid varandra eller så? För smakens skull då givetvis.
Jag stör mig JUSTNU på min pojkvän. Eller på hur han tänker. För att jag vill göra en sak som skulle gå om han var med på det. Men jag kan inte göra det SJÄLV liksom utan jag skulle be höva att han var med på det. Och vi har varit ihop i över ett år om det har nån be tydelse.
Iallafall så jag frågade och försökte att över tala han men nej HELT o möjligt!! Och varför jo inte för att HAN skulle vara mot det kanske. Nej utan att HAN vet att JAG inte får och HAN vill inte bryta för troendet ifrån personalen där jag bor
Och JA jag vet att han an tagligen har "rätt" och bla bla bla. Men jag bryr mig inte och jag stör mig på att han bryr sig mera hur PERSONALEN tycker motför MIG??
Låter som en klok pojkvän!Jag stör mig JUSTNU på min pojkvän. Eller på hur han tänker. För att jag vill göra en sak som skulle gå om han var med på det. Men jag kan inte göra det SJÄLV liksom utan jag skulle be höva att han var med på det. Och vi har varit ihop i över ett år om det har nån be tydelse.
Iallafall så jag frågade och försökte att över tala han men nej HELT o möjligt!! Och varför jo inte för att HAN skulle vara mot det kanske. Nej utan att HAN vet att JAG inte får och HAN vill inte bryta för troendet ifrån personalen där jag bor
Och JA jag vet att han an tagligen har "rätt" och bla bla bla. Men jag bryr mig inte och jag stör mig på att han bryr sig mera hur PERSONALEN tycker motför MIG??