Skulle köpa med mig kattmat på vägen hem från jobbet idag som förberedelse inför semestern då jag inte tror jag kommer frivilligt ta mig hela vägen ditt bort under semestern. Självklart glömde jag bort det totalt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du inte få det till Kivra istället?Brevet jag fick igår var daterat den 14 juni tur jag inte tänkte byta försäkringsbolag...
Kivra har sina poänger.Brevet jag fick igår var daterat den 14 juni tur jag inte tänkte byta försäkringsbolag...
Verkligen. Bra ställe att ha alla sina papper samlade på också !Kivra har sina poänger.
Kan du inte få det till Kivra istället?
Jag får alla andra försäkringspapper där, men detta kom per post samma försäkringsbolagKivra har sina poänger.
Trist. Låter som att någon har gjort lite fel!Jag får alla andra försäkringspapper där, men detta kom per post samma försäkringsbolag
Verkligen.Kivra har sina poänger.
Och så slipper man själv hålla reda på var någonstans man lade den viktiga posten...Verkligen.
Postnord kan inte strula till det
Jag kommer från den forntida pärm-eran. Så var de finns är inget problemOch så slipper man själv hålla reda på var någonstans man lade den viktiga posten...