Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Föreslår folk faktiskt sådant för sina bekanta? Att de ska bjuda en på dyr restaurang Vad knepiga folk är Jag brukar föreslå en kopp kaffe hemma hos mig då jag vill träffa folk.Dramaqueenbekantingen vill veta hur jag mår. Ärligt. Några dagar tidigare har hon deklarerat att hon enbart vill prata om sådant face to face...Så jag har liksom ingen lust att svara när hon skriver sånt till mig. Energitjuvar behöver jag inte i mitt liv. Hon ville gå till en jättedyr resturang eftersom jag ju är "rik" så hon tänkte att jag skulle bjuda.
Hellre ensam än att behöva ha kontakt med såna energitjuvar.
hahaha. SÅKLART!Ni vet den där skrivaren/kopiatorn jag klagat på förrut? den enda vi har till 70-talet lärare?
Den fattade nästan eld idag så nu får vi inte använda den alls längre
Ni vet den där skrivaren/kopiatorn jag klagat på förrut? den enda vi har till 70-talet lärare?
Den fattade nästan eld idag så nu får vi inte använda den alls längre
Någon som tröttnade på att det bara fanns en, som funkade dåligt. Jag tror helt och fullt på att den fått lite hjälpVem var det som tände på den? Kan iofs förstå om den blev överhettad med tanke på antalet användare
Jag tänkte på något liknande @Elo
*hyssjar*Någon som tröttnade på att det bara fanns en, som funkade dåligt. Jag tror helt och fullt på att den fått lite hjälp
@Elo jag tittar inte på dig - men kan tänka ut en och annan som skulle kunna ligga bakom skrivarhaveriet
*hyssjar*
Buke kan säkerligen uppvisa ett gemensamt alibi för tiden av denna bestialiska mord. @Elo var säkert i VGD-tråden/ulvlek/ i en djup konversation via PM om sin kärlek för skrivaren precis då
Tänker att detta borde kunna bevisa för ledningen hur absurt det är med att enbart ha en skrivare till så många, om inget annat kunnat men jobbigt med den extra stressen för er!Precis helt oskyldig.
(Risken är total för kaos iom nationella prov imorgon....)
Vilken är det som gått hädan?Precis helt oskyldig.
(Risken är total för kaos iom nationella prov imorgon....)
Vilken är det som gått hädan?
Får ni inte använda den som är borta vid rektorerna - eller den lilla långsamma vid Z?
Tänker att detta borde kunna bevisa för ledningen hur absurt det är med att enbart ha en skrivare till så många, om inget annat kunnat men jobbigt med den extra stressen för er!