Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Häng en liten viktskiva på pluggen!Ökningarna i roddmaskinen... det är så jäkla stora hopp
Visa bifogad fil 141399
Häng en liten viktskiva på pluggen!
Det brukar funka förvånansvärt bra! Allra bäst är dock pluggarna där spiralfjädern gått sönder Men iom att magasinet mest rör sig upp och ner i en låst bana behöver viktskivan inte sitta superstadigtOhhh. Det måste jag testa men, sitter den kvar? Måste inspektera pluggen nästa pass!
Oj, räknas det som högt?Att jag har fått högt blodtryck på gamla dar. Efter stressad situation igår, 130/95 och efter lugn stund idag 120/89.
Är rädd att jag inte kommer få mina hormoner utan ska utredas för högt blodtryck istället och jag vill bara få må bra igen.
Oj, räknas det som högt?
Igår fick jag höra att det var riktigt högt. Jag som tidigare alltid legat runt 105/75 trodde dem rakt av.Oj, räknas det som högt?
Jag ligger oftast på ca 130/90 när jag tar för ppiller och får då mest höra att det är ett bra värde?
När jag låg på 154/110 när jag var runt 20 år var det sämre bud dock, men det är väl rätt mycket högre.
Jag brukar ligga på 120/85 efter vila och det säger de är bra.Igår fick jag höra att det var riktigt högt. Jag som tidigare alltid legat runt 105/75 trodde dem rakt av.
Men du ger mig hopp, jag kanske kan få mina hormoner och därmed mitt liv tillbaka.
Jag är 50 år, 177 cm lång och har en del övervikt.
"JaG skULLe barA hÖRa meD dIG.."Folk som envisas med att RINGA.
SKICKA ETT MAIL, ETT SMS ELLER SKRIV PÅ MESSENGER.
Folk som envisas med att RINGA.
SKICKA ETT MAIL, ETT SMS ELLER SKRIV PÅ MESSENGER.
Ringer man får man iaf oftast svar på vad än man vill tämligen direkt.
Mvh hon som dryga veckan senare fortfarande väntar på mail/sms-svar eftersom personen inte kunde göra något så basalt som att ringa
"JaG skULLe barA hÖRa meD dIG.."
Sluta vara en boomer och skriv ned vad du vill så får du återkoppling inom en kvart.