Jag tror också att det är de som är ansvariga för de maskhål som slukar alla de saker som man "lägger på ett bra ställe så man vet var man har dem"
precis. För när man hittar dem så är det ju på ställen som blir 'hur faaan tänkte jag nu?`
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror också att det är de som är ansvariga för de maskhål som slukar alla de saker som man "lägger på ett bra ställe så man vet var man har dem"
Det kan tydligen ta 7(!) dagar innan de registrerar banköverföringar. Det måste vara något nytt...Morrar över att jag har fått mejl från Klarna att jag missat betala en faktura som skulle varit betald igår. Fast jag HAR inte missat. Betalningen gjorde jag i måndags...
Brukar få meddelande dagen efter att jag har betalat deras faktura. Fast nu när du säger det, inte fått något denna gång.Det kan tydligen ta 7(!) dagar innan de registrerar banköverföringar. Det måste vara något nytt...
Samma här...Brukar få meddelande dagen efter att jag har betalat deras faktura. Fast nu när du säger det, inte fått något denna gång.
Det är inte enklare för man är ung heller.Att det ska vara så förbannat svårt med vänskapsrelationer i vuxenlivet. Det triggar så otroligt mycket osäkerhet och ångest i mig och jag orkar bara inte, samtidigt som jag ändå vill på något plan.
Klarna eller din bank? Betalade du inte till Klarnas bg-konto?Det kan tydligen ta 7(!) dagar innan de registrerar banköverföringar. Det måste vara något nytt...
Jag betalar till Klarna banks plusgiro såklart.Klarna eller din bank? Betalade du inte till Klarnas bg-konto?
Det har alltid gått bra när jag betalat till deras bg. Men iofs betalar jag nästan alltid direkt när jag fått varorna.
Det betaldatumet man skriver in ska ju pengarna vara framme hos mottagaren, jag killgissar att Klarna håller på dem i sin egen bank ett tag för att få räntan innan de skickar vidare till säljaren.
Om du får nåt krav är det ju bara att bestrida.
Självklart ska vi dela på kostnaden enligt sambon som utan problem tjänar över 30k och nyss fick löneförhöjning. Klart att jag som inte har någon inkomst öhvt just nu kan lägga hälften. Självklart.Men vad kul!
Börjar dagen med besked från a kassan att min överklagan inte gick igenom så jag får inte en krona. Sedan tjafs med sambon och kommer hem, bara för att upptäcka att låset på ytterdörren från ingenstams har gått sönder. Totalt. Så vi kan inte låsa upp dörren överhuvudtaget. Vi kan ju gå genom garaget så in kom vi tack och lov, men nu måste vi ringa låssmed, troligtvis byta lås och skaffa nya nycklar till alla. Yay! Precis den utgift vi ville ha nu!
Eller inte
Oförutsedda utgifter borde han stå för just nu kan jag tycka. Jag hade lämnat ett sådant förhållande där man inte hjälper varandra vid kriser oavsett om det handlar om ekonomin eller annat.Självklart ska vi dela på kostnaden enligt sambon som utan problem tjänar över 30k och nyss fick löneförhöjning. Klart att jag som inte har någon inkomst öhvt just nu kan lägga hälften. Självklart.
Kan jag bara få gräva ner mig i ett hål i marken nu eller?
Herregud? Har han tappat sina hjärnceller?Självklart ska vi dela på kostnaden enligt sambon som utan problem tjänar över 30k och nyss fick löneförhöjning. Klart att jag som inte har någon inkomst öhvt just nu kan lägga hälften. Självklart.
Eller så får sambon acceptera att då blir det nog regelmässig ingång och utgång genom garaget tillsvidare. Och kanske låssmed 2025 när finansiering finns tillgänglig enligt uppställda villkor? Det är ganska självklart att man inte kan dra på sig kostnader man inte kan klara av, liksom.Självklart ska vi dela på kostnaden enligt sambon som utan problem tjänar över 30k och nyss fick löneförhöjning. Klart att jag som inte har någon inkomst öhvt just nu kan lägga hälften. Självklart.
Hur ser det ut och hur har det sett ut under era år tillsammans vad gäller arbetet hemma? Har han gjort lika mycket som du? Städ, tvätt, matlagning osv? Med barnen? Med att ha koll på gympapåsar, vad som ska köpas, planering för aktiviteter osv? Om inte, så kan ju snåljåpen se det som att han betalar tillbaka nu när du är i knipa.Självklart ska vi dela på kostnaden enligt sambon som utan problem tjänar över 30k och nyss fick löneförhöjning. Klart att jag som inte har någon inkomst öhvt just nu kan lägga hälften. Självklart.