Görel
Moderator
Har tänkt precis likadant.Jag funderar på om det blir till att köpa annan tillbringare och hälla över mjölken. Är rädd att det ska påverka hållbarheten dock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har tänkt precis likadant.Jag funderar på om det blir till att köpa annan tillbringare och hälla över mjölken. Är rädd att det ska påverka hållbarheten dock.
+1!Jag har upptäckt en sak hos mig själv som jag stör mig på
Viljan att klara och lösa allting själv så jag håller på att dö stressdöden istället gör att ta hjälp
Och exploderande magsyra trots Omeprazol.Börjat drömma mardrömmar varje natt och vaknar kallsvettig. Klart tecken på att jag måste hitta ett annat jobb. Visserligen påverkar det sömnen också att jobbet börjar 05.00 men när sömnen blir förstörd av mardrömmar blir det för tungt att jobba.
Kvällsvecka nästa vecka. Då slutar vi 24.00 så sömnen brukar bli usel då också. Suck..
Vanlig hederlig mjölkflaska? Steriliseradi ugnen först om du vill vara extra rädd om hållbarheten.Jag funderar på om det blir till att köpa annan tillbringare och hälla över mjölken. Är rädd att det ska påverka hållbarheten dock.
Jag har precis insett att det snart blir lag på att förpackningar med skruvkork ska ha kork som sitter fast
Jag avskyr dem verkligen! På läsk går det an, de går att rycka loss, men på mjölkförpackningar fungerar inte det. Jag lyckas inte få tillbaka dem ordentligt vare sig om jag låter korken sitta kvar eller rycker loss den. Min lösning har varit att undvika såna mjölkförpackningar, och nu stör jag mig oerhört på att de snart inte går att undvika alls.
Så bra för dig, för mig med artros i händerna är det mycket svårare att få på korken från sidan än rakt ovanifrån.Man vrider upp dem och vrider på dem sen, typ ett halvt varv eller nått sånt. Får aldrig läckage eller att de sitter på sniskan.
Nä i början hade vi läckage på cola flaskor men nu har vi lärt oss.Man vrider upp dem och vrider på dem sen, typ ett halvt varv eller nått sånt. Får aldrig läckage eller att de sitter på sniskan.
Så bra för dig, för mig med artros i händerna är det mycket svårare att få på korken från sidan än rakt ovanifrån.
Och bara typ 20 meter från tungt trafikerade länsvägen ser det ut såhär.Folk!!!
En byväg svänger av från länsvägen. Tydligen tror nån att det är bästa stället att slänga sitt skräp. På en naturskyddad plats dessutom. Det innebär ju bara att markägaren måste sopsortera och slänga.
Visa bifogad fil 137618
Likadant med mina proteindrycker! De ska ruskas innan så det hamnar ju dryck i korken, jag får sitta och slicka ur korken varje morgon för att minska risken för sull. Så jävla urbota dum grej!Jag har precis insett att det snart blir lag på att förpackningar med skruvkork ska ha kork som sitter fast
Jag avskyr dem verkligen! På läsk går det an, de går att rycka loss, men på mjölkförpackningar fungerar inte det. Jag lyckas inte få tillbaka dem ordentligt vare sig om jag låter korken sitta kvar eller rycker loss den. Min lösning har varit att undvika såna mjölkförpackningar, och nu stör jag mig oerhört på att de snart inte går att undvika alls.