Stör mig på att jag ideligen går in i dagboksforumet här fast jag är bannad därifrån så ser inte en enda tråd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ännu värre än färdig jultallrik."Det är ju julbord så det finns något för alla att äta"
Erm? Nej? Inte på ett klassiskt svenskt julbord
Nä fy för jultallrikar, det är ju helt oätligt.Ännu värre än färdig jultallrik.
Jag kan tycka det är lite mysigt med julfilmer men många är överhängande dåliga och förutsägbara. Rent skräp kan man sägaLördagar är så tråkiga. Bara skräp på tv. Nu är det julfilmer på flera kanaler dessutom. Hatar julfilmer.
Jag undviker julbord där inte jag och mina närstående fixat maten. Annars är det totalt värdelöst för någon med multipla allergier (och såklart för veganer/vegetarianer)."Det är ju julbord så det finns något för alla att äta"
Erm? Nej? Inte på ett klassiskt svenskt julbord
Måste man boka tid för cellprov? Jag brukar bli kallad med ett visst intervall, vilket iofs borde vara snart då senast var under pandemin (hemtest).
Jag konztaterade att jag har zamma problem, det är någon zom nallar ur burkenAtt jag bakade 20 mandelmusslor tidigare i veckan och funderade på hur sjutton jag skulle kunna äta upp alla. Nu har jag redan ätit de flesta och funderar på att baka mer. Fö är halvtinade mandelmusslor en underskattad delikatess
Undrar om det är samma tjuv som besöker vår burk med knäck ???Jag konztaterade att jag har zamma problem, det är någon zom nallar ur burken
Det måzte vara den där vätten eller vad det nu var för otyg vi var flera zom blev utzatta för tidigare .Undrar om det är samma tjuv som besöker vår burk med knäck ???
Jag vet ju att jag inte borde ta åt mig, men ändå blir jag ledsen varje gång. Älde ensam släkting som har ångest och dricker. Vill inte ha vård. Ringer mig, sluddrar, och mellan sluddrandet bland annat ojar sig över hur tokiga julklappar jag brukar ge, och skrattar åt hur löjligt jag var klädd på en viktig fest då jag var i tioårsåldern.
Och är ledsen över att jag tar kontakt så sällan. Vi har pratat tre gånger den här veckan.