Denna gång, kundtjänsten på Power. Min airfryer går sönder efter 2 månaders användning. Efter 10-tal kontaktförsök där de skickar runt mig får jag svaret att jag måste ta mig till en butik (det tog alltså 2.5 vecka att komma fram till det?). Jag kan inte ta mig till en butik för tillfället så bad om en retursedel, vilket tydligen var omöjligt. Fick sedan detta.
"
Tack för ditt mail och hoppas allt är väl med dig! Det vi kommer göra nu är att skapa ett fraktsedel till dig så att du kan skicka in till butiken. Ärendet kommer att tas som en serviceärende det väl säga som ett reparations ärende så butiken kan felsöka din produkt och detta är på grund av att produkten är i defekt. Du kan inte returnera denna produkt eftersom den uppfyller inte våra Öppet köp villkor det väl säga att produkten är inte i samma skick som när du mottog produkten samt att det kan klassas som ett förbruknings produkt då du har haft produkten i cirka två månader då det har överstiget " lätt användning av produkt" och det stå även i våran Öppet köp villkor."