Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk att vattensängarna slutade vara populära...Ponera att man har ett hundra år gammalt originalgolv. Oljad ekparkett. Man blåser upp sitt badkar. Häller i säg 100 liter vatten, man tar ett glas vin…. Och sen kommer en katt springande, tar en genväg och ritsch….
Ser detta framför mig. Det vore oerhört … störigt. Gissningsvis också för grannen under
Fast då måste de varit slarviga, när jag hade vattensäng så hade jag även ett skydd så inget skulle läcka ut om det gick hål på säcken, allt skulle vara kvar i ramen.Tänk att vattensängarna slutade vara populära...
Var bekant med en som var grannen under. En söndag innan det knappt blivit morgon. Medan sängens ägare var bortresta. Hon tyckte det var aningens störigt, ja. Trots att ingen katt var inblandad.
Det är så många bland mina Facebook vänner som delat det där så jag har funderat på att skriva ihop en egen som är mera korrektPå att den här skiten cirkulerar igen, och ännu värre: Att hela två personer i mitt nätverk har gått på den och delat den, trots att de överlag är rätt vettiga annars. Det får mig att tappa hoppet om mänskligheten ännu lite mer, att inte ens en vuxen tänkande människa inser att det här är fullständigt skitsnack (och fullt av språkfel p.g.a direktöversättning, dessutom). Och så klagar vi på att Dagens Ungdomar är dåliga på språk och källkritik...
Visa bifogad fil 131666
Ja, jag antar att den fått ny fart nu när det är mycket snack om Meta överlag med tanke på den nya betalvarianten. Jag fattar verkligen inte hur man inte kan fatta! Nog för att det finns folk som delar all möjlig skit, men just de två personerna i det här fallet delar i princip aldrig något överhuvudtaget så de måste ju verkligen ha tyckt att just det här var toppen!Det är så många bland mina Facebook vänner som delat det där så jag har funderat på att skriva ihop en egen som är mera korrekt
Haha, jag hade också screenshottat den där från mitt flöde för att lägga in här och göra ett likadant inlägg som ditt, men du han förePå att den här skiten cirkulerar igen, och ännu värre: Att hela två personer i mitt nätverk har gått på den och delat den, trots att de överlag är rätt vettiga annars. Det får mig att tappa hoppet om mänskligheten ännu lite mer, att inte ens en vuxen tänkande människa inser att det här är fullständigt skitsnack (och fullt av språkfel p.g.a direktöversättning, dessutom). Och så klagar vi på att Dagens Ungdomar är dåliga på språk och källkritik...
Visa bifogad fil 131666
Många är ganska dåliga på att urskilja vad som är strunt. Då en vän delade meddelandet som cirkulerade för några år sedan med "bread fruit meeting" och vad det nu var, då frågade jag henne vad hon egentligen menade.På att den här skiten cirkulerar igen, och ännu värre: Att hela två personer i mitt nätverk har gått på den och delat den, trots att de överlag är rätt vettiga annars. Det får mig att tappa hoppet om mänskligheten ännu lite mer, att inte ens en vuxen tänkande människa inser att det här är fullständigt skitsnack (och fullt av språkfel p.g.a direktöversättning, dessutom). Och så klagar vi på att Dagens Ungdomar är dåliga på språk och källkritik...
Visa bifogad fil 131666
De förstår inte att de gett facebook tillåtelse till vissa saker när de skapade sina konton?På att den här skiten cirkulerar igen, och ännu värre: Att hela två personer i mitt nätverk har gått på den och delat den, trots att de överlag är rätt vettiga annars. Det får mig att tappa hoppet om mänskligheten ännu lite mer, att inte ens en vuxen tänkande människa inser att det här är fullständigt skitsnack (och fullt av språkfel p.g.a direktöversättning, dessutom). Och så klagar vi på att Dagens Ungdomar är dåliga på språk och källkritik...
Visa bifogad fil 131666