Störiga saker vi stör oss på del 30.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha fyfan. "När man får oväntat besök fick plötsligt en ny innebörd"

Alltså det var svårt att försöka koppla på en neutral min när de sålde in idén "ja alltså här utanför väggen är det ju egentligen inget viktigt... vi har kollat. Det är ju ganska trångt så vi tänkte...."

Man bara:

Visa bifogad fil 131603
Haha, verkligen!


Alla sätt är bra utom de dåliga... typ 😅
 
Planerade att göra god middag med tillräckligt mycket rester för lunch imorgon. Men jag ÅT(!!!!) så galet mycket till lunch att nu är jag bara mätt och trött och orkar inte laga mat igen. Vill typ ta en macka och sova som någon sorts boaorm med en get i magen. Men jag måste ju fortfarande ha lunch till imorgon... :arghh:
 
Personligen tycker jag att trapphuset är onödigt stort så jag överväger att flytta ut väggarna. Vore gött med en större lägenhet
Inget stort badrum eller så? Min brors kompis bodde i ett nybyggt hus där badrummen var handikappanpassade - vilket i hans fall innebar att badrummet var lika stort som resten av lägenheten. Så han hade i soffa i badrummet för att utnyttja utrymmet :idea::rofl:
 
Du har ju takhöjd - går det inte att hänga ett upp mot taket?. Med typ repstege upp :up:
:rofl:

Jag på loftet:

maxresdefault.jpg
 
Och uppblåsbara! Älskar mitt, håller värmen i en halv evighet!!! :love: :love::love:

Ponera att man har ett hundra år gammalt originalgolv. Oljad ekparkett. Man blåser upp sitt badkar. Häller i säg 100 liter vatten, man tar ett glas vin…. Och sen kommer en katt springande, tar en genväg och ritsch….

Ser detta framför mig. Det vore oerhört … störigt. Gissningsvis också för grannen under 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 062
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
460
· Visningar
23 141
Svar
2 001
· Visningar
98 113
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 596
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp