Störiga saker vi stör oss på del 30.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på Singles Day i handeln. Vadå singles day?? Kollar de potentiella köpares civilstånd och så får singlar ett lägre pris än de som är i ett förhållande? Knappast! Känns löjligt!
Jag är ett stort fan av temadagar men denna är verkligen meningslös. Alla hjärtans dag kan man visa alla omkring uppskattning men denna dag blir mest en ytterligare påminnelse för singlar att de är singlar... Nej jag förstår inte poängen :confused:
 
Alla hjärtans dag kan man visa alla omkring uppskattning men denna dag blir mest en ytterligare påminnelse för singlar att de är singlar... Nej jag förstår inte poängen :confused:

Också svårt att säkerställa. Jobbigt om man kommer till kassan och de bara "ehm vi ser här att din status på Facebook är "i ett förhållande"... så att vi kan tyvärr inte erbjuda denna rabatt då du inte uppfyller kriterierna. Däremot kan vi, om du anser att "det är komplicerat" ge dig 7,2% rabatt på denna vara".
 
Också svårt att säkerställa. Jobbigt om man kommer till kassan och de bara "ehm vi ser här att din status på Facebook är "i ett förhållande"... så att vi kan tyvärr inte erbjuda denna rabatt då du inte uppfyller kriterierna. Däremot kan vi, om du anser att "det är komplicerat" ge dig 7,2% rabatt på denna vara".
" här är min ansökan om skilsmässa daterad igår" :rofl:

Så drar man tillbaka den:angel:
 
Nu stör jag mig på att det går ett jävla larm nånstans i huset. Jag,kan.inte.tänka. Orkar inte heller gå ut och kolla var det larmar, men borde väl.

Åh! När jag kom hit till kontoret var det någon j-la brandvarnare som pep pga lågt batteri. Jag höll på att bli galen innan jag hittade eländet (den satt i källartrappen) :arghh:

Det ljudet är så GALET irriterande!
 
Oerhört störande! Vi har en idiot i huset som dessutom råkade borra igenom väggen och ba ”ojdå”
Det hände i lägenheten jag växte upp i också. Nyinflyttad ung kille i sin första bostadsrätt som skulle renovera badrummet. Plötsligt hade vi ett hål i taket inne på vår toalett på ovanvåningen 🤪 Han var dock ingen idiot 😁 skämdes som tusan gjorde han och lagade hålet så fort han kunde.

Men liksom ångesten "*pling plong* Hej hej! Vi har inte träffats. Det är jag som nyss flyttat in här ovanför er och jo det är så att det hände en liten grej alldeles nyss..." :laugh:
 
Senast ändrad:
Det hände i lägenheten jag växte upp i också. Nyinflyttad ung kille i sin första bostadsrätt som skulle renovera badrummet. Plötsligt hade vi ett hål i taket inne på vår toalett på ovanvåningen 🤪 Han var dock ingen idiot 😁 skämdes som tusan gjorde han och lagade hålet så fort han kunde.

Men liksom ångesten "*pling plong* Hej hej! Vi har inte träffats. Det är jag som nyss flyttad in här ovanför er och jo det är så att det hände en liten grej alldeles nyss..." :laugh:

Haha fyfan. "När man får oväntat besök fick plötsligt en ny innebörd"

Alltså det var svårt att försöka koppla på en neutral min när de sålde in idén "ja alltså här utanför väggen är det ju egentligen inget viktigt... vi har kollat. Det är ju ganska trångt så vi tänkte...."

Man bara:

IMG_4656.gif
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 062
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
460
· Visningar
23 141
Svar
2 001
· Visningar
98 113
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 596
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Parfym
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp