Vi har biltemas för typ 200. 3 st i skåpet i köket och en i varje bil.För många val!! Ska köpa en pannlampa men det finns ju hur många olika som helst i olika prisklasser och jag orkar inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har biltemas för typ 200. 3 st i skåpet i köket och en i varje bil.För många val!! Ska köpa en pannlampa men det finns ju hur många olika som helst i olika prisklasser och jag orkar inte
Lumonite compass rFör många val!! Ska köpa en pannlampa men det finns ju hur många olika som helst i olika prisklasser och jag orkar inte
Jo jag vet, men den är så himla dyr…Lumonite compass r
Klarar du av att ha sladd och batteriklump så har jula en som är braJo jag vet, men den är så himla dyr…
Inte meningen att låta dryg men alla tipsar om den och jag känner att jag inte riktigt har råd
Jag köpte min för 6-7 år sen, använder mycket och den är fortfarande kanon. Så det är riktigt kvalite och den är odödlig. Kolla om du kan hitta en begagnad?Jo jag vet, men den är så himla dyr…
Inte meningen att låta dryg men alla tipsar om den och jag känner att jag inte riktigt har råd
Ja alltså det känns värt det på ett sätt, men samtidigt kanske jag skulle använda den en gång i veckan? Fast vem vet, kanske blir mer om jag väl har denJag köpte min för 6-7 år sen, använder mycket och den är fortfarande kanon. Så det är riktigt kvalite och den är odödlig. Kolla om du kan hitta en begagnad?
Ja alltså det känns värt det på ett sätt, men samtidigt kanske jag skulle använda den en gång i veckan? Fast vem vet, kanske blir mer om jag väl har den
Hästägaren har en sån (eller samma märke iaf) och himmel vilket ljus!
Jag har köpt billiga vettiga som jsg sprungit förbi på nån affär.Jo jag vet, men den är så himla dyr…
Jag har oxå en billig variant med uzb laddning, 3 året nuJag har köpt billiga vettiga som jsg sprungit förbi på nån affär.
De är utmärka till jag behöver. Och är inte dyrare än att det går att slänga i återvinningen omjag är missnöjd.
En dyr skulle jag bara vara rädd att tappa boet eller krascha.
Säger som flera andra redan har gjort... Köp en billigare variant och se om den är tillräcklig innan du lägger ut en massa pengar på en bättre dyrare. Jag är helt övertygad om att den dyra som rekommenderas är mycket bättre än den billiga jag har. Men den billiga är tillräcklig för mina behov...Ja alltså det känns värt det på ett sätt, men samtidigt kanske jag skulle använda den en gång i veckan? Fast vem vet, kanske blir mer om jag väl har den
Hästägaren har en sån (eller samma märke iaf) och himmel vilket ljus!
Det är också kul när någon lägger dit en sked för att man inte ska ta med händerna men sen lägger man bara äckelskeden rakt i skålen som vispas runtChipsbjudning på jobbet..
Visa bifogad fil 130743
Det är också kul när någon lägger dit en sked för att man inte ska ta med händerna men sen lägger man bara äckelskeden rakt i skålen som vispas runt
Kan det inte ha att göra med att ersättare kan vara dyrare att ta in? Våra timmisar tjänar ju ganska mycket mer än vad vi ordinarie gör eftersom de jobbar så lite.Pratade med fackombudet på mitt jobb om arbetsgivaren har rätt att neka obetald ledighet när det finns fullgod ersättare
Säg att hovslagaren behöver ändra dag och jag behöver vara ledig och mina semesterdagar är slut och en kollega som bara är anställd på halvtid hoppar gärna in eller någon av sommarjobbarna
Det är inte ok enligt chefen
Det tyckte fackombudet lät märkligt men fackombudet tyckte du kan ju sjukskriva dig istället
Alltså är det så man ska bete sig
Det tror jag inte snarare tjänar framförallt sommarjobbarna mindre i timmen än vad jag gör en del är under 18Kan det inte ha att göra med att ersättare kan vara dyrare att ta in? Våra timmisar tjänar ju ganska mycket mer än vad vi ordinarie gör eftersom de jobbar så lite.
Insåg att jag skrivit i fel trådSlutade jobba 17, slängde i mig lite varma mackor och har nu lagt färg i håret. Får panik när jag ser utväxt är frusen av mig så försöker tänka bort iskall hårfärg i hårbotten och sikta in mig på att det blir skönt när jag får skölja av det i en varm dusch. Tänkte distrahera mig med att skriva inköpslista till morgondagens handling.