Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BözzaStör mig extremt på okastrerad katt som ger sig på min kastrerade, trebenta katt precis utanför huset.
Förlåt zkrattemoijen, den pazzageraren hade fått gå hemBaksäteschaufförer.
Om du inte varit i den aktuella staden på sisådär 40 år, och det byggts ett relativt stort antal nya vägar sedan dess, chauffören har tittat noggrant på kartan innan ni åkte, och har också gps. Då är det kanske inte helt genomtänkt att hysteriskt ropa "vi är på fel sida om ån!" i vart och vartannat vägskäl.
Det är kanske heller inte helt relevant att därifrån baksätet ropa "du måste backa mycket längre!!!" då du inte har någon spegel att titta i för att se att ni har kanske 20 cm plats bakom er, och chauffören nu håller på att köra lite framåt för att manövrera sig rätt på den trånga parkeringen.
Herregud. Jag ska aldrig mer köra bil med passagerare.
Kan de inte göra en extra utbetalning? Det har min arbetsgivare gjort när de strulat till något.
Baksäteschaufförer.
Om du inte varit i den aktuella staden på sisådär 40 år, och det byggts ett relativt stort antal nya vägar sedan dess, chauffören har tittat noggrant på kartan innan ni åkte, och har också gps. Då är det kanske inte helt genomtänkt att hysteriskt ropa "vi är på fel sida om ån!" i vart och vartannat vägskäl.
Det är kanske heller inte helt relevant att därifrån baksätet ropa "du måste backa mycket längre!!!" då du inte har någon spegel att titta i för att se att ni har kanske 20 cm plats bakom er, och chauffören nu håller på att köra lite framåt för att manövrera sig rätt på den trånga parkeringen.
Herregud. Jag ska aldrig mer köra bil med passagerare.
Varför inte köpa en ny då för mindre än 7700kr och få all garanti på nytt?Att vår diskmaskin gått sönder och har en reparationskostnad på 7700:- förutsatt att husets säljare inte har en papperslapp på garantin på 10 år, vilket känns hopplöst. Service på telefon gav oss dessutom fel information om att vi skulle ha besiktningsprotokollet som garanti så nu har vi letat fram det inför service, och får nu kanske dubbla servicekostnader för att vi avböjt service i väntan på svar om garantipapper. Samtidigt som tvättmaskinen är inne på sin sista vers och hunden behöver en tandoperation för 12 papp. Blöööööörk.
Att vår diskmaskin gått sönder och har en reparationskostnad på 7700:- förutsatt att husets säljare inte har en papperslapp på garantin på 10 år, vilket känns hopplöst. Service på telefon gav oss dessutom fel information om att vi skulle ha besiktningsprotokollet som garanti så nu har vi letat fram det inför service, och får nu kanske dubbla servicekostnader för att vi avböjt service i väntan på svar om garantipapper. Samtidigt som tvättmaskinen är inne på sin sista vers och hunden behöver en tandoperation för 12 papp. Blöööööörk.
Jag stör mig på när det står att en vara är tillverkad av veganskt läder. Det säger endast att det inte är äkta läder. INGET om VAD det faktiskt är tillverkat av för material! Är det plast? Är det växtbaserat? I mitt fall är det en necessär som jag funderar på att beställa online. Frågan är om jag kommer få hem en necessär i plast? Eller om den är gjord i ett trevligare material?
Jag har inget emot veganska alternativ som ser ut som läder, men jag vill veta vad det är jag köper så att jag inte får hem nåt som mest är gjort av plast.
Varför inte köpa en ny då för mindre än 7700kr och få all garanti på nytt?
Även om den blir samma så får ni ju en ny maskin med garanti.Jag vet, helt värdelöst. Förstår inte hur en liten del till maskinen kan kosta så mycket så jag får känslan av att de sätter orimliga priser för att de inte vill att man reparerar. För oss blir kostnaden densamma dock vilket är vad som stör mig just nu.
Även om den blir samma så får ni ju en ny maskin med garanti.