Störiga saker vi stör oss på, del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo iofs men det är så jobbigt ... fast tack för tipset, hade inte tänkt så långt. Kan göra det nån annan gång ju. :idea:
Lyckades få ihop en lösning men orkade inte kolla om jag skrivit fel nånstans, får se i morgon om det var rätt. :up:

Ett tips är att när du har tillgång till skrivare skriva ut massa tomma sudoku-ark och sen ha hemma. Finns säkert sådana tomma mallar på nätet :)
 
Eftersom jag måste se på reklam så måste jag säga att jag stör mig sjukt mycket på OLWs reklam. Jag hatar tuggljudet - det är så jävla äckligt. Varför gör man så? Det är ju ingen nyhet att många människor har mycket svårt för tugg och ffa smaskljud.
 
Mansbäbisar.
Så less på gubbar som är helt handfallna och bara antar att ngn annan ska lösa saker åt dom pga att de helt saknar förmågan att ta tag i sig själv. Och direkt en sätter minsta press på dom så blir de martyrer och snyftar fram en story om hur synd det är om dom. Jag är ledsen men IDGAF. Lös det bara!?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
20 21 22
Svar
430
· Visningar
21 902
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 043
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 572
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 863
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Valp 2025
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp