Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har blivit av med många genom att skapa regler för inkommande mail. Har en mail dit det kommer spam, antagligen för att jag skrev ut den i en bloggkommentar en gång för evigheter sen och har haft den längst.Ja, försöker! Men mycket är lixom ren spam. Svårt att bli av med
Vet bara hur man gör i outlook/hotmail. Man klickar på de tre prickarna uppe till höger och så kommer det upp Hantera/Skapa Regler, som man klickar på och sen står det ungefär hur man gör. Jag har lagt in många ord och sen skapat regler så att de mail som har de orden i meddelandet eller rubriken ska tas bort direkt.Min mail är en sån jag haft sen jag var typ 13 år? Så har den ju reggad lite här och där. Det blir ibland lite såna här episoder emellanåt men nu känns det extremt. Jag sa den högt i telefon här om veckan, vet inte om det kan påverka? Funkar ju lite så med riktad reklam tänker jag…
Hur gör man regler?
Tack, det är en hotmail så ska kolla där!Vet bara hur man gör i outlook/hotmail. Man klickar på de tre prickarna uppe till höger och så kommer det upp Hantera/Skapa Regler, som man klickar på och sen står det ungefär hur man gör. Jag har lagt in många ord och sen skapat regler så att de mail som har de orden i meddelandet eller rubriken ska tas bort direkt.
Finns även en funktion som heter Rensa, den funkar nog ungefär likadant men jag har aldrig använt den.
Självklart fungerar inte dom 3 prickarna för mig just nu.Vet bara hur man gör i outlook/hotmail. Man klickar på de tre prickarna uppe till höger och så kommer det upp Hantera/Skapa Regler, som man klickar på och sen står det ungefär hur man gör. Jag har lagt in många ord och sen skapat regler så att de mail som har de orden i meddelandet eller rubriken ska tas bort direkt.
Finns även en funktion som heter Rensa, den funkar nog ungefär likadant men jag har aldrig använt den.
Hittar inte riktigt hellerSjälvklart fungerar inte dom 3 prickarna för mig just nu.
Inte ett dugg barnsligt, hade känt likadant.En vän jag inte träffat på länge var här på kaffe. Jättetrevligt, men hon kunde inte stanna så länge för hon hade något viktigt som hon måste hinna till.
Nu hade hon lagt upp några bilder på facebook, där hon sitter på min grannes veranda, några hus bort, hon gick tydligen direkt dit då hon varit här, och har nu suttit där en 4-5 timmar, druckit drinkar och tydligen haft jätteroligt. Jag tittade just ut, och där sitter de fortfarande och pratar och skrattar.
Jag stör mig alltså igen på att jag är lite onödigt barnslig, som känner mig bortvald. Hon får väl umgås med vem hon vill, ska jag sitta här nu och känna mig övergiven för att hon hellre valde grannens sällskap i kväll
Jag hade vare irriterad å arg å lagt på minnet för framtiden ja...En vän jag inte träffat på länge var här på kaffe. Jättetrevligt, men hon kunde inte stanna så länge för hon hade något viktigt som hon måste hinna till.
Nu hade hon lagt upp några bilder på facebook, där hon sitter på min grannes veranda, några hus bort, hon gick tydligen direkt dit då hon varit här, och har nu suttit där en 4-5 timmar, druckit drinkar och tydligen haft jätteroligt. Jag tittade just ut, och där sitter de fortfarande och pratar och skrattar.
Jag stör mig alltså igen på att jag är lite onödigt barnslig, som känner mig bortvald. Hon får väl umgås med vem hon vill, ska jag sitta här nu och känna mig övergiven för att hon hellre valde grannens sällskap i kväll
Jag hade också känt mig bortvald, och lite ledsen! Inte alls barnsligtEn vän jag inte träffat på länge var här på kaffe. Jättetrevligt, men hon kunde inte stanna så länge för hon hade något viktigt som hon måste hinna till.
En vän jag inte träffat på länge var här på kaffe. Jättetrevligt, men hon kunde inte stanna så länge för hon hade något viktigt som hon måste hinna till.
Mycket möjligt, och jag är ju ändå glad att hon alls kom förbi Men det var ingen hastigt påkommen idé, vi har pratat sedan i våras om att hon ska hälsa på då hon kommer till stan.Det kan inte vara så att hon hade planerat med grannen först och sen planerade in en kaffedejt med dig när hon kom på att det var i närheten? För att hon så gärna ville hinna med att träffa dig också när hon hade möjlighet?
Åkte just förbi ett par åkrar som fått sjöar, vars vatten nästan når upp till vägen (och det är ingen pytteväg, utan en rätt trafikerad 80-väg..) ...
Min bror och fru som inte ids följa med sin dotter på konsert, utan jag måste åka 2 timmar enkel väg för att hon ska få gå
De har 30 min in till Hovet.