Jag med!Jag brukar hälla upp tevattnet i muggen gå och göra något annat medan teet drar, och komma tillbaks efter en halvtimme eller timme och hitta mitt kalla te
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med!Jag brukar hälla upp tevattnet i muggen gå och göra något annat medan teet drar, och komma tillbaks efter en halvtimme eller timme och hitta mitt kalla te
Samma här!Jag med!
Men kan man duscha direkt man fogat den? Trodde det behövdes torka typ.De var tydligen inte informerade vilken tid de som fogade skulle komma, bastun har varit felanmäld flera gånger och visserligen har de snålat med värmen både i jacuzzin och bastun sedan förra årets chockpriser på elen, men idag måste det varit något fel. Sist vi var där så var det varmare.
Vi brydde oss inte om att kolla utan gick. Möjligt någon dusch gick att använda.Men kan man duscha direkt man fogat den? Trodde det behövdes torka typ.
Nä jag hade inte brytt mig heller..Vi brydde oss inte om att kolla utan gick. Möjligt någon dusch gick att använda.
Fortsatt gnäll. Det har fullkomligt exploderat i båda ögonen så de är röda, geggiga () och så svullna att de knappt går att hålla öppna. Kul.Jamen kör en liten ögoninflammation här då. Än så länge bara i ena, men det skaver och svider nåt vansinnigt
Åh, fy. Jag tömde ut 35 mm igår, och tyckte att det var rätt mycket. Vi ser fram emot en solig och torr lördag här idag !Regnet.
Senaste dygnet har det kommit 64 mm och det regnar fortfarande.
Mer vatten i bäcken än jag sett på ett antal vårfloder.
Det går en kulvert - aka dräneringsrör - mellan brunnen och källaren. Vattenledningen till tryckkärlet löper där. Det har regnat så att röret ger en flod ner i källaren. Marken är mättad.
Ja, det är väldigt värdefullt att kunna fixa själv, besvikelsen när planerna går i stöpet är inte så rolig.MItt ridsällskap idag fick ställa in (pga tappsko)
Tömde ur 20 igår. Vaknade imorse till överfylld regnmätare. Å nu regnar de igen. Så less på regnÅh, fy. Jag tömde ut 35 mm igår, och tyckte att det var rätt mycket. Vi ser fram emot en solig och torr lördag här idag !
Samma här i Finland, vet inte varför de fått en andra våg. Och inte bara myggor, utan alla sorters flygkryp kryllar det av. Tror jag fått fler kryp i ögon och mun den senaste veckan när jag varit på joggingturer än vad jag fått på hela sommarenMyggor! Dom är vidriga små as! att gå utanför dörren är en plåga.
Här går det inte att vara ute å jogga. Översvämningsmyggen är fasansfulla. Sätter man ut en arm sitter de en matta av mygg på den inom någon sekund.Samma här i Finland, vet inte varför de fått en andra våg. Och inte bara myggor, utan alla sorters flygkryp kryllar det av. Tror jag fått fler kryp i ögon och mun den senaste veckan när jag varit på joggingturer än vad jag fått på hela sommaren
Jag är folk (ibland)Folk som lägger ut låtar till sina bilder på instagram!! Kan förstå till videos, men inte bilder!
Jag medJag är folk (ibland)