Störiga saker vi stör oss på, del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom vi inte fram till i någon tråd att potatis/chips kunde vara en gångbar valuta/ev drivmedel om alla betaltjänster låg nere :confused:
Ergo borde även en viss mängd potatis/chips förvaras hemma i händelse av kris :up:
Du är inne på nåt där. Det betyder också att man måste äta av det regelbundet och fylla på nytt för att hålla lagret i gott och fräscht skick. Det handlar om ren överlevnadsstrategi.

Smärta som inte ger sig. Trötthet.
Vet vad det beror på, var social i förrgår - satt på café och promenerade längre än jag skulle gjort.
Kropp och knopp har fortfarande inte återhämtat sig.
Jag vill kunna göra saker utan att kroppen protesterar. :(🤕

Jag har dip till nästan alla chips. Det finns ett fåtal undantag men till alla chips-tillfällen har jag dip.
Jag har nog aldrig köpt dipp för att ha till chips :jawdrop::confused:

I mina gamla stalldagar brukade någon ett tag köpa Estrellas sourcream och servera med någon dipp men det är närmsta som jag kommit dippande av chips. Märkligt med hur oproblematiskt jag verkar dippa allt möjligt ( ja nyliga köttbullefadäs medräknad). Äter mest Cream Cheese-chips dock för varje gång jag gillar något annat försvinner sorten:meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
61 62 63
Svar
1 244
· Visningar
55 746
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 462
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 385
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
612

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka