Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det kan ju bli gammalt annars och gammalt godis/snacks är oätligt och måste slängas och det är rent resursslöseriJag/vi har ingen karaktär. Finns det godis så äts det...
Du är inne på nåt där. Det betyder också att man måste äta av det regelbundet och fylla på nytt för att hålla lagret i gott och fräscht skick. Det handlar om ren överlevnadsstrategi.Kom vi inte fram till i någon tråd att potatis/chips kunde vara en gångbar valuta/ev drivmedel om alla betaltjänster låg nere
Ergo borde även en viss mängd potatis/chips förvaras hemma i händelse av kris
Jag har ätit chips som varit mer än ett år för gamlaJag har för bra karaktär så jag får slänga allt snacks efter det gått ut i datum.
Chips håller sig dock mycket längre än potatisDu är inne på nåt där. Det betyder också att man måste äta av det regelbundet och fylla på nytt för att hålla lagret i gott och fräscht skick. Det handlar om ren överlevnadsstrategi.
Nu tycker jag du argumenterar på fel sida, välkommen tillbaka igen.Jag har ätit chips som varit mer än ett år för gamla
Det var inget fel på dom
KRISLÅDA för i helvete....Du är inne på nåt där. Det betyder också att man måste äta av det regelbundet och fylla på nytt för att hålla lagret i gott och fräscht skick. Det handlar om ren överlevnadsstrategi.
Ska de gälla som valuta är de såklart mer värda innan bäst före datumNu tycker jag du argumenterar på fel sida, välkommen tillbaka igen.
Äsch, jag som trodde jag hade funnit källan+ar på med att jag inte äter dipp heller
Edit: jag äter både oztbågar och jordnötzringar/krokar
Förstår måste vara bortbyting.Äsch, jag som trodde jag hade funnit källan
Avkomman kan på sin höjd äta popcorn
Jag brukar hoppa in och ut, det tar tid att följa alla trådar man vill här ändå. Det börjar just komma igång i tråden annars men fortfarande lugnare taktHar dom senaste åren deltagit i adventskalender tråden. Men iår har jag inte orkat hittils.
Kommer missa allt det roliga
Jag har nog aldrig köpt dipp för att ha till chipsJag har dip till nästan alla chips. Det finns ett fåtal undantag men till alla chips-tillfällen har jag dip.
Det är ett elände. Hörde någon påstå att den nya folkrörelsen är att klappa ihop händerna eller fånga nåt i näven.MYGG!
I tusental! Hinner bara vara ute en kort stund innan man har myggbett precis överallt.