Såvida du inte trycker i dig en veckas totala kcalintag per dygn i kågra dagar så spelar en dags sk "fusk" absolut noll roll. Möjligen märks lite "vattenvikt" vilket försvinner helt av sig självt.
Vem sa att jag skulle vara där i endast en dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såvida du inte trycker i dig en veckas totala kcalintag per dygn i kågra dagar så spelar en dags sk "fusk" absolut noll roll. Möjligen märks lite "vattenvikt" vilket försvinner helt av sig självt.
Svaret är ändå detsamma, såvida du inte äter/dricker en veckas kcal per dag blir evt plufs (mest pga vätska) på sin höjd en kortvarig blimp i protokollet.Vem sa att jag skulle vara där i endast en dag?
När jag har haft "planerade avbrott" så har jag bestämt mig i förväg för att antingen äta det jag vill under resan/dagen men utan att överdriva eller så har jag valt måltider som ändå passar in i min diet. Lättare lunch i form av sallad och middag plus dessert men inte tagit något bröd och ingen förrätt tex. Struntat i pommes och bett om grönsaker istället eller min favoritvariant bara tagit förrätt och efterrätt.Jag ska imorgon iväg till Stockholm och har därför kollat på trevliga restauranger. Det låter ju kul men det innebär också att jag kommer ha svårt att fortsätta min viktnedgång
Hotellfrukost, lunch och middag blir knepigt. Särskilt som jag älskar efterrätter
Alltså jag vet att du bor granne med sagda gärde men du behöver inte visa dig hellst inte alls...Att stora grisen stod framme på gärdet när vi åkte hem från stan idag mitt på ljusa dagen...
Jag med!Utanför Ängelholm!
Men vilken liten värld! Bukefalos Bjäre-falangJag med!
Svaret är ändå detsamma, såvida du inte äter/dricker en veckas kcal per dag blir evt plufs (mest pga vätska) på sin höjd en kortvarig blimp i protokollet.
När jag har haft "planerade avbrott" så har jag bestämt mig i förväg för att antingen äta det jag vill under resan/dagen men utan att överdriva eller så har jag valt måltider som ändå passar in i min diet. Lättare lunch i form av sallad och middag plus dessert men inte tagit något bröd och ingen förrätt tex. Struntat i pommes och bett om grönsaker istället eller min favoritvariant bara tagit förrätt och efterrätt.
Jag har ganska många kilon att kämpa med och det är inte möjligt att avstå alla situationer där jag inte kan styra matintaget helt själv. Dels tillåter inte mitt jobb det, reser några gånger om året i jobbet, dels vill jag inte behöva avstå att träffa familj och släkt eller vara med och fira högtidsdagar. Har jag bestämt i förväg att jag får äta efterrätt vid middagen så har jag ju ändå gjort ett aktivt val tänker jag. I det valet ingår ju också konsekvenserna.
Åhhh en till icke vegetarian........Jag gillar mat och vill helst äta allt och hela tiden. Förutom sallad, det äter jag inte
Finns nog gott om vegetarianer som inte heller gillar sallad. Till och med veganer.Åhhh en till icke vegetarian........
Svårt att leva på kaninmat om man inte äter det....Finns nog gott om vegetarianer som inte heller gillar sallad. Till och med veganer.
Nej det är det inte.Svårt att leva på kaninmat om man inte äter det....
Sallad eller sallat?Finns nog gott om vegetarianer som inte heller gillar sallad. Till och med veganer.