Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men du tyckte att folk som inte ville använda dina förslag själva valde att inte vara med? Samma resonemang går att applicera på människor som inte använder Facebook.
Jag håller alla tummar och tår för att det håller sig hyfsat över nollan tills hovslagaren kommer nästa gång (om ca 2 veckor) eftersom nuvarande skor inte har broddhål i sigStör mig på att snön snart kommer.
Visa bifogad fil 105528
Om jag skriver i en annons att så länge annonsen finns kvar så är varan kvar och att det endast är telefonkontakt som gäller, är det så svårt att förstå? Första meddelandet med frågan om den finns kvar raderade jag utan att svara, andra meddelandet kopierade jag in länken till annonsen och returnerade utan mer svar.
Hur korkade är folk?
Glömde ett ord. Det ska stå kontoret under mig.Kontoret har poppat musik hela förmiddan. Med värsta basen.
Vill verkligen undvika arla så gott det går med tanke på hur de betedde sig på Gotland... Det har säkert hänt på fler ställen, men eftersom jag bodde där så syntes påverkan så mycket mer, och vad som händer när ett företag mer eller mindre får monopol.Arla: "Vi är framtidens mejeri. Vi arbetar hårt för att minska vår klimatpåverkan."
Också Arla:
Visa bifogad fil 105547
Jag köper endast från ett mejeri här i länet.Vill verkligen undvika arla så gott det går med tanke på hur de betedde sig på Gotland... Det har säkert hänt på fler ställen, men eftersom jag bodde där så syntes påverkan så mycket mer, och vad som händer när ett företag mer eller mindre får monopol.
Vad hände på gotland? Arla + gotland ger mest arlas egna sidor som resultat.Vill verkligen undvika arla så gott det går med tanke på hur de betedde sig på Gotland... Det har säkert hänt på fler ställen, men eftersom jag bodde där så syntes påverkan så mycket mer, och vad som händer när ett företag mer eller mindre får monopol.
Ja usch.Att behöva påminna medryttaren om att betala
Och det är en symbolisk summa som jag egentligen inte behöver (har medryttare för att få vara stallledig), men det är störigt när det är något vi kommit överens omJa usch.
Ja verkligen! Jag tycker dessutom att det är väldigt jobbigt att påminna.Och det är en symbolisk summa som jag egentligen inte behöver (har medryttare för att få vara stallledig), men det är störigt när det är något vi kommit överens om