Jag också, alltså gör jag det inte.Ja verkligen! Jag tycker dessutom att det är väldigt jobbigt att påminna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag också, alltså gör jag det inte.Ja verkligen! Jag tycker dessutom att det är väldigt jobbigt att påminna.
Ja FY FARAO för "brådskande ospecificerade frågor" på arbetstid!Inkommet sms under arbetstid (privat, ej jobb): ”har en brådskande fråga, måste fråga dig om en detalj.” Men så skriv då INOM VILKET JÄVLA OMRÅDE, så kan jag själv få avgöra hur brådskande jag tycker att det är?! Statistiken talar för att det är en juridikfråga i någon form, gärna inom ett område som jag inte jobbar med, och då är jag än mindre sugen på att svara. Nu ska jag dra ut extra länge på att svara bara för att jag stör mig så på detta oskick.
Vi hade en inackordering som ALLTID betalade nån/några veckor försent.Att behöva påminna medryttaren om att betala
Nu har min facebookvän, som här om året var covidexpert, för att sedan bli Ukrainaexpert, tydligen fått nog av eländet där och blivit covidexpert igen.
Om ni inte visste det sedan tidigare så är fiskleverolja och kalla bad nu det saliggöramde botemedlet
De började redan vid skogsbranden i Västmanland märkte jag. O sedan flödade expertisen på...har tänkt att ringa till de för det vore ju så lätt att kunna få svar på massor av frågor på bara ett nummer... Som tex att "släppa betong" i skogen för "det gjorde man på kärnkraftverket i Tjernobyl"...Vad skulle vi stackars okunniga individer göra utan alla dessa multiexperter som självpåtaget informerar om Världen och Allting! Är det möjligen också en juridikexpert? Så skulle jag ju kunna hänvisa alla ytligt bekanta som annars aldrig hör av sig men kommer på att de "känner" mig när de behöver hjälp med något brådskande och komplicerat som det blir för dyrt och jobbigt att anlita en advokat till?
Jag är helt säker på att hon fixar juridikfrågorna också! Hänvisa alla till henne så fort du hinner så blir nog allt braVad skulle vi stackars okunniga individer göra utan alla dessa multiexperter som självpåtaget informerar om Världen och Allting! Är det möjligen också en juridikexpert? Så skulle jag ju kunna hänvisa alla ytligt bekanta som annars aldrig hör av sig men kommer på att de "känner" mig när de behöver hjälp med något brådskande och komplicerat som det blir för dyrt och jobbigt att anlita en advokat till?
Bevisen för teorierna var alltså att hennes släkting i 80 års åldern som inte varit hos läkare sedan 1988 fick hjärtproblem ett år efter att ha fått sprutan. Hon gav honom rådet att sluta gå til kardiologen och börja med havsbad och fiskleverolja i stället.Nu har min facebookvän, som här om året var covidexpert, för att sedan bli Ukrainaexpert, tydligen fått nog av eländet där och blivit covidexpert igen.
Om ni inte visste det sedan tidigare så är fiskleverolja och kalla bad nu det saliggöramde botemedlet
Usch så tragikomiskt Det blir liksom jätteroligt så som du skriver om det men detta är ju ett av de fenomen jag har absolut svårast för.Bevisen för teorierna var alltså att hennes släkting i 80 års åldern som inte varit hos läkare sedan 1988 fick hjärtproblem ett år efter att ha fått sprutan. Hon gav honom rådet att sluta gå til kardiologen och börja med havsbad och fiskleverolja i stället.
Detta meddelar hon nu världen, och någon tant som kommenterar att hon fick ont i foten veckan efter spruta nr 2 fick samma råd, "Om jag skulle vara din läkare så..." Människan är absolut inte läkare.
Därför skriver jag om det, för att jag bara inte tål de här förståsigpåarnaUsch så tragikomiskt Det blir liksom jätteroligt så som du skriver om det men detta är ju ett av de fenomen jag har absolut svårast för.
Den här kanske funkar?Därför skriver jag om det, för att jag bara inte tål de här förståsigpåarna
(Det finns ingen emoji som sliter sitt hår...)
Nu vet jag inte exakt vilken typ av ljusknapp det är som du brottas med, men är den ens i närheten av de jag stött på så förstår jag digDen "smarta" ljusknappen i MO2
Nu vet jag inte exakt vilken typ av ljusknapp det är som du brottas med, men är den ens i närheten av de jag stött på så förstår jag dig