Backar du med släp?Hooja är väldigt stora här i norr jag älskar dom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Backar du med släp?Hooja är väldigt stora här i norr jag älskar dom
Eh... jag hade en kollega i somras som GILLADE den... fd EPA-unge
Hen introducerade oss i hytten för följande musikverk också, något vi andra aldrig hört tidigare (extremt NSW och icke-PK):
Men SJÄLVKLART.Backar du med släp?
Den sjöng vi alltid med TVM, så kan börja sjunga den för migsjälv då och då. Fantastisk låt! Inte alla som är en skicklig tamburmajor som Theobald Thor!Eh... jag hade en kollega i somras som GILLADE den... fd EPA-unge
Hen introducerade oss i hytten för följande musikverk också, något vi andra aldrig hört tidigare (extremt NSW och icke-PK):
Den sjöng vi alltid med TVM, så kan börja sjunga den för migsjälv då och då. Fantastisk låt! Inte alla som är en skicklig tamburmajor som Theobald Thor!
Eh... jag hade en kollega i somras som GILLADE den... fd EPA-unge
Jag har haft den på hjärnan i flera månader, kom dock inte ihåg vad den hette/början utan bara från ”det var en stor…”, och har stört mig på det. Men av kanske förklarliga skäl har jag inte velat googla . Men nu vet jag, så tack! (Med tanke på att jag typ bara hört/sjungit den på en handfull studentsittningar för typ av 10 år sedan är det ändå lite anmärkningsvärt att refrängen satt sig såpass hårt)
Det är som påsarna med snören på, aldrig fått de att funka. Drar alltid i fel snöre, det blir bara knöl av alltJag brukar gå igenom faser i livet där de funkar utmärkt ett tag, sedan funkar de inte. Ömsom vin…
Oj, jag delade en sådan i roliga bilder-tråden häromdagen Tyckte att den var väldigt rolig men det enbart p.g.a avslutningen. Reflekterade inte över att den skulle vara problematisk på något sätt och förstår nog inte riktigt vad du menar, men så är jag också lite ovanligt trögtänkt denna morgonStör mig orimligt mycket på de här "roliga bilderna" som florerar på facebook varje år runt farsdag. Det där att man ska minnas att det är skärfarsdag, långfarsdag o.s.v.
Jag känner mig som en extrem partypooper som stör mig på det, då det ju är tänkt som ett "skämt".
Men då jag vet att det på många ställen där ute fortfarande är så att det är kvinnan i hushållet som får se till att ha alla bemärkelsedagar i minnet, och att ska det bli något morsdagsfirande så måste hon själv se till att åtminstone ha ett finger med i planerandet/påminnandet, så känns det så bakvänt.
När det dessutom oftast är de mest HöHö-iga männen, som fortfarande talar om "fruntimmer" som delar detta, då blir det
Glad lördag på er alla då
Håller med.Stör mig orimligt mycket på de här "roliga bilderna" som florerar på facebook varje år runt farsdag. Det där att man ska minnas att det är skärfarsdag, långfarsdag o.s.v.
Jag känner mig som en extrem partypooper som stör mig på det, då det ju är tänkt som ett "skämt".
Men då jag vet att det på många ställen där ute fortfarande är så att det är kvinnan i hushållet som får se till att ha alla bemärkelsedagar i minnet, och att ska det bli något morsdagsfirande så måste hon själv se till att åtminstone ha ett finger med i planerandet/påminnandet, så känns det så bakvänt.
När det dessutom oftast är de mest HöHö-iga männen, som fortfarande talar om "fruntimmer" som delar detta, då blir det
Glad lördag på er alla då
Jag förstår att inte alla delar min exelenta smak när det kommer till humor, eller att det kanske är jag som är överdrivet bitter i detta falletOj, jag delade en sådan i roliga bilder-tråden häromdagen Tyckte att den var väldigt rolig men det enbart p.g.a avslutningen. Reflekterade inte över att den skulle vara problematisk på något sätt och förstår nog inte riktigt vad du menar, men så är jag också lite ovanligt trögtänkt denna morgon
Äh, om du får besök och skäms för mycket för att berätta sanningen behöver du ju inte avslöja att det är kexchoklad. Säg att det är avföring baraDelen av min hjärna som tyckte att det var en bra idé att äta kexchoklad i sängen "för det är lördag". Nu är det även en tvättdag
Jag har chokladfläckar på de mesta textilier här hemma och har mer än en gång snabbat mig att förtydliga detta för besök. ”Det är bara choklad ehehehe ”Äh, om du får besök och skäms för mycket för att berätta sanningen behöver du ju inte avslöja att det är kexchoklad. Säg att det är avföring bara
Jag går och nynnar på pungeli pung nästan hela tiden. Så förbannat trallvänlig så man vansinnig ju och är det inte pungeli pung så kommer "det var en stor kuk" som nån jäkla ticksTheobald Thor är den vidrigaste sången som finns!! Har för många år sedan haft den på hjärnan under en tenta. "Redogör för följande: xxx" - min hjärna "pungeli pung" i 4 timmar!
Efter detta vägrar jag TT i någon form. Går iväg om nån försöker sjunga/spela skitet.
Ja upphovsmannen borde få rejäla dagsböter för störande av allmän sinnesfrid, samt sången förverkas till staten!Jag går och nynnar på pungeli pung nästan hela tiden. Så förbannat trallvänlig så man vansinnig ju och är det inte pungeli pung så kommer "det var en stor kuk" som nån jäkla ticks