Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis. Om man slipper ha dom nära. Önskar jag vann snuskigt mycket pengar så jag kunde köpa ett hus, med grannar på avståndGrannar är underbart. Om man inte har dem nära
Jag har "skrikavstånd till mina. Helt lagom. Skulle jag ropa på hjälp så hör nån.
Men det är några hundra meter åt bägge hållen. Och till den ena ett lite skogsparti emellan
Jag också! Och en stor grind för enda vägen in till gården så ingen kan komma och köra över/på mina djur.Precis. Om man slipper ha dom nära. Önskar jag vann snuskigt mycket pengar så jag kunde köpa ett hus, med grannar på avstånd
Helt rätt. Min hjärna har visst tagit semester totaltMen gröna linser var det väl ändå? Harry och Lilly har väl gröna ögon i boken? Eller minns jag helt tokigt nu?
ÄNTLIGEN någon som förstår mig! Jag klarar verkligen inte hans sång/ gnäll..Takida - Curly Sue. Hade glömt att den fanns i flera år men så hörde jag den och nu sitter den fast i huvudet. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag avskyr den. Tänker uppenbarligen försöka ändå.
Här är skiten.
- Texten är så banal!! Det är som om någon försökt hitta det absoluta genomsnittet av vad som brukar vara med i rockkärlekssånger, eller kanske kärlekssånger överhuvudtaget, och tagit med exakt det och inget mer. Inget unikt överhuvudtaget, utom eventuellt att föremålets hår visst är lockigt.
- Svengelska. "The heart is pumping for my life, the mind is happy" - jaha, vilka då?
- Det finns inget flyt, formuleringarna känns skeva. Jag får känslan av att det är ett högstadiebarn som har skrivit texten.
- DEN VAR SÅ POPULÄR!!! Dålig musik finns det gott om och jag hatar inte all sådan, men om en låt blir så omtyckt att den måste spelas överallt hela tiden och flera av ens vänner som man tidigare uppfattat som intelligenta också börjar lyssna ...
https://www.google.com/search?q=takida+curly+sue+lyrics
- Tillagt efter att ha tvingat mig att titta på videon för att se att den funkar: HON HAR JU INTE ENS LOCKIGT HÅR. På huvudet i alla fall.
Samma här. Ena barnet hade feberhallucinationer halv elva. Sover nu intill mig men min hjärna stänger inte av sig utan är beredd.Stör mig på att jag inte kan sova.
Ibland! Men gud så störigt när de inte gör det.Nu vet dedär ”öppnas här” små röda banden runt kakpaket och riskakor?
De funkar aldrig som det är tänkt!!
Jag missbrukar Majskakor just nu. 90% av gångerna funkar de inte!Ibland! Men gud så störigt när de inte gör det.
Jag brukar gå igenom faser i livet där de funkar utmärkt ett tag, sedan funkar de inte. Ömsom vin…Jag missbrukar Majskakor just nu. 90% av gångerna funkar de inte!
Så öppnade jag just ett paket degistive och det är lika envis förpackning där med
Rare exports! Bästa julfilmen!att folk verkligen rekommenderar Polarexpressen som julfilm
Ok att det var ca 10 år sedan jag såg den men det var verkligen skräp, tror vi försökte igen men stängde av. Obehaglig julfilm då är jag inte kräsen
Vad I hela fridens namn var det jag precis tittade på :woot:En annan störig
En riktig störning nu!
Fått banan melon, kiwi och citron på hjärnan av någon outgrundlig anledning
Theobald Thor fick jag höra för ett tag sen. Skrattade så jag tjötEh... jag hade en kollega i somras som GILLADE den... fd EPA-unge
Hen introducerade oss i hytten för följande musikverk också, något vi andra aldrig hört tidigare (extremt NSW och icke-PK):
Nu vet dedär ”öppnas här” små röda banden runt kakpaket och riskakor?
De funkar aldrig som det är tänkt!!
Mer störande, tycker jag, är när metallflärpen på konservburkar bryts av så man måste börja rota efter en konservöppnare...Ibland! Men gud så störigt när de inte gör det.
Hooja är väldigt stora här i norr jag älskar domEh... jag hade en kollega i somras som GILLADE den... fd EPA-unge
Hen introducerade oss i hytten för följande musikverk också, något vi andra aldrig hört tidigare (extremt NSW och icke-PK):