Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaa, jag menar, om man inte märker det i stunden, så borde man väl märka det när man lyssnar efteråt? Själv blir jag ju nojig om jag märker att jag börjat använda ett ord lite väl oftaSjukt störande! Hör man inte själv hur knäppt det låter?!
Nej precis, minst ett i varje mening. Det gick bara inte att lyssna på
Sicket jävla ociviliserat beteende!Lastbilschaffisen som trängdes sig in höll upp ett finger mot mig när jag som redan var inne i rondellen fick tvärbromsa för att slippa bli påkörd av honom. Som om det var jag som gjorde fel. Jag är så trött på lastbilar och deras chaufförer!
Ha en flugsmäll i handen/i knät eller en hoprullad tidning, så får du automatiskt vara ifredFlugor, som klättrar på mig när jag försöker sitta i soffan och ha en lugn, skön dag. Små och snabba som attan är de ockå.
UPS klamrar sig stadigt fast i 1900-talet, och strängt taget 1900-talets mitt, i allt de gör. Mina erfarenheter av dem är att de är organisatoriskt undermåliga på en nivå som närmar sig komedi. Jag beklagar att du behöver ha med dem att göra.UPS. Tre paket levererade till ombud igår strax innan kl 18. Ombudet säger att paketen inte finns hos dem. UPS kundservice ska kolla upp och någon kommer att ringa mig imorgon. Jag säger att jag inte kan ta samtal pga jobbet. Undrar om de kan kontakta mig via sms istället. Nä. Någon kommer att ringa mig imorgon. De brukar ringa flera gånger, så det blir säkert bra.... (enligt de själva alltså) Jag noterade också att UPS hade fått 1,7 stjärnor i Google-rekommendationer....