Blev följande konversation med chefenHaha jag har råkat ut för att system krånglade, och fick av en händelse syn på att min anställning skulle avslutats.
Mailade chefen och sa ”då går jag hem då? Eller?”.
Ordnade sig snabbt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev följande konversation med chefenHaha jag har råkat ut för att system krånglade, och fick av en händelse syn på att min anställning skulle avslutats.
Mailade chefen och sa ”då går jag hem då? Eller?”.
Ordnade sig snabbt
NÄE! Låt mina tomater mogna först!Värmen och torkan. Nu får det vara nog. Ge mig höst NU.
Aldrig gjort. Dör jag så dör jag, jag har ordnat för djuren.Aldrig lagt dig i en gynstol? Men cellprov då?
Det ska jag kolla upp, tack så mycket!För kraftiga blödningar så kan Cyklokapron göra underverk. Skrivs ut av vårdcentral, brukar inte behövas gynbesök för det
Jättemärkligt beteende! Vännen jag åkte med sa att han inte var rädd om sin bil, den gick att ersätta, men eftersom jag satt där bromsade han rejält, men han hade annars fått lastbilen till att bromsa istället. Som det var nu hängde han på bromsen och tutan och lastbilen fortsatte med sitt utan att bry sig, nonchalant liksom.
Ja, fy bubblan. Det har jag också varit med om. Det var några år sedan nu, men jag glömmer det aldrig.....
Jag älskar att lyssna på P3 Dokumentär. Nu försöker jag lyssna på avsnittet om IT-bubblan på 90-talet..... men det går bara inte! En av de som intervjuas i dokumentären säger LIKSOM i var och varannan mening och jag blir galen! Jag hör inte ens vad han säger i övrigt längre för jag hör bara hans förbannade liksom hela tiden
Det var ju inte nådigt hur många liksom han fick inJag älskar att lyssna på P3 Dokumentär. Nu försöker jag lyssna på avsnittet om IT-bubblan på 90-talet..... men det går bara inte! En av de som intervjuas i dokumentären säger LIKSOM i var och varannan mening och jag blir galen! Jag hör inte ens vad han säger i övrigt längre för jag hör bara hans förbannade liksom hela tiden
Sjukt störande! Hör man inte själv hur knäppt det låter?!Men jaa! En pod jag lyssnar på brukar ha med sig en ämnesexpert ibland, och han säger också liksom heela tiden. Med honom så hör man att det antagligen är något som kommer med nervositet och spändhet, men inte mindre störande att lyssna på för det.
Nej precis, minst ett i varje mening. Det gick bara inte att lyssna påDet var ju inte nådigt hur många liksom han fick in
Excellent dryckesspel med andra ord.Det var ju inte nådigt hur många liksom han fick in