Störiga saker vi stör oss på, del 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grannen som precis skällde ut sin 10-veckors valp för att den inte direkt lyssnade på "kom hit". Då började han skrika "KOM HIT" och "SITT", typ 25 ggr.
Sen skrek han "FYYYY" lika många gånger och jag hörde att valpen gnällde till.
Jag var på väg ut för att säga till, men var för långsam med kryckorna.
 
Jag hittade en trevlig kjol på Erikshjälpen i dag. Insåg när jag kom hem att jag tyvärr inte har en tröja/top/överdel som passar ihop med kjolen. Jag har ju precis rensat ut nästan allt från garderoben så där rök en del som hade kunnat passa färg och formmässigt till den, men det var ju för stort. Hittade inget annat där heller så kan inte gå dit och kika tyvärr. Blir tokig :( Fick ju skänka bort mina fina 4 klänningar också... de var FÖR STORA! :(
 
Stör mig på min lilla hjeeerna...
Så, hjärnan!
Har du svårt med matlusten och inte vill sluta träna så får man äta EXAKT det man är sugen på utan att noja över om det är näringsrikt nog. Allt är bra. Släng på ett salladsblad på skagen-mackan och skärp dig.

(Alltså ja självklart vill jag få i mig näring med, men hellre fryspizza än inget om det är det som går ner liksom. Snart grytsäsong! All will be well.)

Dagens peptalk :angel:
 
Nu stör jag mig på att jag inte gillar dagens mode för jag tycker mig inte hitta något trevligt när jag kikar på HM heller! Inte som passar till en lång vid kjol med vit botten och ljust gula blommor på en person som inte vill ha linnen, korta toppar som visar magen eller axellöst.... En T-shirt med Kalle Anka eller Bambi passar inte tyvärr.
 
Jag är döende!!
(eller jag försöker sluta med nässpray = jag tror jag inte kan andas ^^)
Jag försökte. Och började igen, insåg att nässpraysberoendet bara är här hemma typ så antingen är det selektivt nässpraysberoende eller så är det nåt här hemma, men jisses vad jag kände mig kvävd när jag försökte! :rofl:
 
Nu stör jag mig på att jag inte gillar dagens mode för jag tycker mig inte hitta något trevligt när jag kikar på HM heller! Inte som passar till en lång vid kjol med vit botten och ljust gula blommor på en person som inte vill ha linnen, korta toppar som visar magen eller axellöst.... En T-shirt med Kalle Anka eller Bambi passar inte tyvärr.
Tycker nästan alla klänningar just nu ser ut som min mormors gamla städsärkar.
 
Jag försökte. Och började igen, insåg att nässpraysberoendet bara är här hemma typ så antingen är det selektivt nässpraysberoende eller så är det nåt här hemma, men jisses vad jag kände mig kvävd när jag försökte! :rofl:
Jag tror det är 90% min hjärna som tror jag är täppt, väntar jag typ 30min brukar det lugna ned sig men det gäller verkligen att härda ut!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 233
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
27 698
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 694
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 337
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp