Det är ju gott med grillad svamp?Vi har inte haft nån torka iår så jag hörde att det skulle vara mycket svamp. Och det var det också, men förra veckan var det +30 grader i typ 4 dagar och då blev nog alla grillade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju gott med grillad svamp?Vi har inte haft nån torka iår så jag hörde att det skulle vara mycket svamp. Och det var det också, men förra veckan var det +30 grader i typ 4 dagar och då blev nog alla grillade
haha ja den var ju egentligen färdigtorkadDet är ju gott med grillad svamp?
Be nån av de intagna. Borde finnas nån som är van att bryta sig in.Det fanns i lunchrummet en godisskål så jag tog en klubba. Den var för helsike helt jävla omöjlig att öppna utan att behöva bruka kraftigt våld
Be nån av de intagna. Borde finnas nån som är van att bryta sig in.
Ja vass kniv brukar behövas.
Ajdå. Det blir klubba ikväll.Äsch, det faller ju direkt på andra stycket. Plastknivar kommer vi inte så långt med
Magiskt!Kan vi prata om den överdrivna användningen av ordet ”magisk”?
”En magisk lägenhet”
”En magisk glass”
”En magisk klänning”
Magiskt!
Den är 40 kvm när man mäter utan på, men när man går in befinner man sig i ett palats med stora salar.Ibland tänker jag att jag ska ta ledigt en dag för att ringa runt till mäklare som talar om bostaden som ”magisk” och fråga hur det magiska egentligen yttrar sig.
Är den som anden i flaskan och ger den som bor tre önskningar om man gnuggar dörrhandtaget?
Är kylskåpet i bostaden som ett ymnighetshorn och fyller sig själv med mat och vin?
Når man en dold värld när man kliver in i garderoben?
Ger den mig evigt liv, ungdom och skönhet?
Bor det enhörningar i sovrummet?
Är frysen lika magisk som ridskolan som när man lägger in en påse faller ungefär 5 påsar ut som i kattdimensionen... mvh hälde i ungefär 3 satser bullar idag. På fredag gissar jag det är 2 mindre än före jag hällde i mitt...Är kylskåpet i bostaden som ett ymnighetshorn och fyller sig själv med mat och vin?
Når man en dold värld när man kliver in i garderoben?
Ger den mig evigt liv, ungdom och skönhet?
Bor det enhörningar i sovrummet?