Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag stör mig på att han enbart flyttar/bär ut stolar med mina saker på. När hans egen stol är precis lika mycket ”i vägen” som de stolarna jag får lov att använda och lika mycket kläder på (dvs borde va lika besvärlig att flytta på).Menar du att störningen inte handlade om att du påverkades genom att du får bära tillbaka stolar efter honom, utan om att han dammsuger på ett sätt som är annorlunda (?) eller sämre (?) än vad du gör? Jag missar nog vad principen här handlar om...
Ja den känslan känner jag allt för väl igen, å säger ja nått sånt till honom när han ändrat på något så kan det grymtas lite.Alltid spännande det där. När vissa ska göra saker på sitt vis och sen envisas med att det går inte. Känns mycket tillfredsställande att då kunna säga vad var det jag sa. Skulle ha lyssnat från början.
Du var inte där, eller hur?Din sambo har rätt
Om man tutar "för att nån gör fel i trafiken" så gör man fel själv. Tutar du för att förhindra en olycka gör du rätt.Du var inte där, eller hur?
Eller nä. Givetvis ska jag låta någon köra rakt in i mig nästa gång de byter fil utan att se sig om. My bad.
Jag kan hjälpa dig om du vill. Men det blir väl dyrt.Nei, dessverre
Fast nu var det ju inte det jag sa.Om man tutar "för att nån gör fel i trafiken" så gör man fel själv. Tutar du för att förhindra en olycka gör du rätt.
Quinoa i sig självt är ju inte gott, så det är inte ditt fel. Det behöver blandas med mycket goda saker för att bli smakligtPå att jag aldrig kan få till god quinoa...
Joho. Quinoa är visst gott!Quinoa i sig självt är ju inte gott, så det är inte ditt fel. Det behöver blandas med mycket goda saker för att bli smakligt
Du sa att du tutar för att nån inte följer trafikreglerna. Du behöver inte bli sur för att du själv inte skriver vad du egentligen menar.Fast nu var det ju inte det jag sa.
Det smakade lite bättre i själva salladen, tur nog!Quinoa i sig självt är ju inte gott, så det är inte ditt fel. Det behöver blandas med mycket goda saker för att bli smakligt
Fast någon som håller på att orsaka en olycka har obviously gjort något fel, du vill ju bara märka ord. Jag skrev inte att jag tutar på alla som gör något fel i trafiken.Du sa att du tutar för att nån inte följer trafikreglerna. Du behöver inte bli sur för att du själv inte skriver vad du egentligen menar.
Nej, du får nog tänka till lite hur du skriver om du vill bli förstådd.Fast någon som håller på att orsaka en olycka har obviously gjort något fel, du vill ju bara märka ord. Jag skrev inte att jag tutar på alla som gör något fel i trafiken.
Takk Blir kanskje som du sier litt dyrt. Takk likevel.Jag kan hjälpa dig om du vill. Men det blir väl dyrt.