Får en märklig bild i huvudet av pyttesmå minigäddor infrysta i isbitarÅh, jisses, värmeslag eller något.... Jag läste "gäddan" istället för "grädden".....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får en märklig bild i huvudet av pyttesmå minigäddor infrysta i isbitarÅh, jisses, värmeslag eller något.... Jag läste "gäddan" istället för "grädden".....
Såg att det finns isbitsform på IKEA med form av fisk så helt fel ute är det kanske inte ....Får en märklig bild i huvudet av pyttesmå minigäddor infrysta i isbitar
Det kom in EN fluga till mej i natt. Gissa vem som blev trakasserad från 4 tiden i morse försökte slå ihjäl den när jag gick upp men vet inte om jag lyckadesDet har kommit in några flugor hit. Kryllar av dem i entrén.
Värmen på jobbet. Igen. Det är redan 28 grader inne och bara 18-19 grader ute. Det ska bli 31. Dessutom är det fuktigt som fan och ett fysiskt arbete. Är det ens lagligt
Jag felanmälde flugorna i entrén, hoppas nån kommer och sprayar radar eller nåt. Hade kunnat göra det själv men har ingen radar.Det kom in EN fluga till mej i natt. Gissa vem som blev trakasserad från 4 tiden i morse försökte slå ihjäl den när jag gick upp men vet inte om jag lyckades
Stör mig på att jag anses vara en riskfaktor för mig själv och därför inte får lov att äta p-piller längre
(jag är alltså numera ”för gammal”, stör mig både på att inte få fortsätta med en fungerande metod och framför allt att inte själv få lov att bestämma vilka risker jag vill ta eller inte)
Det slet sig en ”rescue” från midsommarfirandet jag var på. Eller slet och slet sig. Ägaren tyckte det var en bra idé att hunden skulle få strosa runt lite fritt på ängen medans små grodorna dånade runt midsommarstången. Hunden var naturligtvis livrädd och drog så fort den kunde från området…Ännu en försvunnen hund i stan, självklart en "rescue" hithämtad i helgen, slet sig mitt i innerstan. Folk är så jävla dumma i huvudet. Stackars djur. De får betala priset för att människor ska underhålla sitt jesuskomplex. Blä.
Ja och nej, kan man väl säga. På kombinerade piller (såna som innehåller östrogen + annat) finns det massa om och men. Är du över 35 och har extra riskfaktorer som t.ex att vara rökare, överviktigt, viss sjukdomshistorik i släkt osv så är de rätt restriktiva.Va?! Finns det åldersgräns på p-piller??
Sent svar. Den stora anledningen till att man rekommenderat att dra ut specifikt tv och modem försvinner så de blir jämförbara med andra elprylar i allmänhet. Dock blir ju risker aldrig helt noll procent, så det var inte vad jag menade om det kunde tolkas så.Jag måste fråga om jag tolkar dig rätt här, hoppas det är ok.
Menar du att jag lika lite behöver dra ut modemet/routern till mitt mobila internet som jag behöver dra ut sladden till kylskåpet eller mikron? Eller datorn egentligen?
Jag har två rescues (eller "rescues"?). Tråkigt att läsa inlägg som dina och kopplingarna du gör.Ännu en försvunnen hund i stan, självklart en "rescue" hithämtad i helgen, slet sig mitt i innerstan. Folk är så jävla dumma i huvudet. Stackars djur. De får betala priset för att människor ska underhålla sitt jesuskomplex. Blä.
Tack för svar! Jag trodde det numera var så att man inte behövde dra ut eftersom deti nte finns någon risk längre. Så tolkade jag det.Sent svar. Den stora anledningen till att man rekommenderat att dra ut specifikt tv och modem försvinner så de blir jämförbara med andra elprylar i allmänhet. Dock blir ju risker aldrig helt noll procent, så det var inte vad jag menade om det kunde tolkas så.
Jag har två rescues (eller "rescues"?). Tråkigt att läsa inlägg som dina och kopplingarna du gör.