Hicka!
Sån onödig grej.
Sån onödig grej.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag vet som sagt inte riktigt vad jag ska tycka om själva ordet, men förstår ju lite att det blivit könat iom att det är ett fenomen som är vanligar hos män resp. kvinnor.Jag tycker att det borde heta något annat - könsneutralt - för det finns väldigt många kvinnor som också killgissar!
Spelar ingen roll så länge föräldrarna tycker det är snyggt och stilrentBabyleksaker utan färg. Exakt VAD ska en bebis med ett helvitt babygym till som de inte ens kan urskilja mot ett vitt innertak? Så dumt att man storknar.
Det är lite som när djurägare vill ha stilrena djurgrejer. Skit samma om klösträdet inte är funktionellt. Bara det är snyggt och syns så lite som möjligtBabyleksaker utan färg. Exakt VAD ska en bebis med ett helvitt babygym till som de inte ens kan urskilja mot ett vitt innertak? Så dumt att man storknar.
Det är för alla som har bjärt målade tak såklartBabyleksaker utan färg. Exakt VAD ska en bebis med ett helvitt babygym till som de inte ens kan urskilja mot ett vitt innertak? Så dumt att man storknar.
Reklam från YouTubers...! Många gånger vilken typ av produkt de kränger, men just nu stör jag mig verkligen på "använd min kod för 10% rabatt", alltså det är ju typ INGEN rabatt alls...!
Det är nere å tänderna sitter rätt tajt redan, så vet inte hur mycket de skulle flytta på sig.
Hade vart skönt å slippa tråden, får alltid så mycket tandsten där den sitter.
Ja jag har märkt att saker är sämre idag än förr. Mitt ena tandimplantat lossnade kronan och de skruvade dit igen men det ”medlet” de använde för å fylla med lossnade bara efter några dagar så fick dit igen. De lagade å en liten bit har ramlat ut några dagar efter men nu skiter ja i det.
Jag slapp ha tråd där uppe då tänderna hr mycket mellanrum, men där nere, sitter de som packade sillar. Så får se va tandläkarn säger.
Vet att en bit lossnat från den tidigare så den inte satt i alla tänder men det behövdes inte lagas, men nu när det är änden så behöver de nog göra det.
Lär ju oftast bero på koden är tidsbgränsad (fast de inte skriver/säger det) och du/vi är för sena med att se YouTube klippet... Eller att rabattkoden gäller någon utländsk sida som bara ger rabatt för invånare i landet där "influencern" (läs besserwisseren) är bosatt.
Precis! Har aldrig själv försökt använda en rabattkod, tror inte ens jag någonsin klickat vidare för att läsa på om produkterna, men upp till 10% rabatt känns så otroligt lite.. Förstår dock när ett företag samarbetar med typ ett tiotal influencers att de inte kan ge varje influenser så mycket rabatt på koderna de kränger.Eller så tycker @Masqueradee att 10 procent är för liten rabatt?
Dessutom vet jag inte om besserwisser är rätt ord för influencers.