Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Detta var det roligaste jag läst på länge, får upp den ena bilden sjukare än den andra i huvudetJag vågar inte Först trodde jag det var busschaufförens grejer, men det var det inte..
Ja, dessutom öppnade chauffören inte dörren fram så hon fick gå tillbaka till mitten av bussen igen. Väldigt omständligt.
Jag förstår att man vill lägga ifrån sig grejer men varför längst fram när man inte sitter där?
Det var väldigt mysko hela grejen. Verkar vara nån som alltid gör så. Förra veckan var det en grillad kyckling, men den kunde jag sitta bredvid. Idag var det en massa ytterkläder.
Jag kan relatera.Stör mig på att jag behöver köpa nya stigläder.
Inser nu att det där såret förmodligen är ett herpes-munsår. Jag brukar få dem på utsidan av munnen i samband med förkylning och det här uppstod typ två dagar efter att nuvarande förkylning brutit ut. Har alltid fasat för att få dem inuti munnen och tackat min lyckliga stjärna för att de åtminstone håller sig på utsidan i mitt fall, men det har kanske ändrats nu. Vet inte om det är sannolikt eller om det bara är ett lustigt sammanträffande av förkylning + annan sorts sår i munhålan. Jaja, skit är det oavsett!1) Folk.
2) Att jag har ett sår i gommen som inte vill läka och som gör att det gör svinont att äta all sorts varm eller fast föda.
3) Folk.
Nej du är inte annorlunda. Men vad konstigt att du får förslag på kändisar. Det har nog aldrig hänt mig. Och reklam får jag väldigt lite av.Stör mig på fb och instagram Bägge består till 80% a annonser.
FB vill hela tiden att jag ska titta på videor som är noll intressanta och föreslår stup i ett att jag ska gilla diverse kändisar. Hälften känner jag knappt en till.
Instagram är mest annonser.
Är jag helt annorlunda som inte är intresserad av "kändisar"?
Ja, det känns märkligt eftersom jag knappt någonsin läser kvällstidningar på nätet eller annat som är relaterat till den världen.Nej du är inte annorlunda. Men vad konstigt att du får förslag på kändisar. Det har nog aldrig hänt mig. Och reklam får jag väldigt lite av.
Jag har inte sett på tv på 10 år, streamar ingenting så jag har inte en aning om något när det gäller tv-program eller kändisar.Stör mig på fb och instagram Bägge består till 80% a annonser.
FB vill hela tiden att jag ska titta på videor som är noll intressanta och föreslår stup i ett att jag ska gilla diverse kändisar. Hälften känner jag knappt en till.
Instagram är mest annonser.
Är jag helt annorlunda som inte är intresserad av "kändisar"?