Störiga saker vi stör oss på, del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig SÅ mycket på alla idioter som inte kan köra bil i Sverige. Om man kör i hastighetsgränsen på stor väg nära vart jag bor (80/km h) (även om jag lägger mig i 90, som är 10 KM/H över fartgränsen) så kör folk upp i röven på en och gör förbjudna omkörningar etc. VARJE GÅNG MAN KÖR. Samtidigt så gnäller dessa idioter om bensin priserna på FB- men tydligen HELT OKEJ att gasa på 110+ KM/H, bromsa och hålla på. Om bensinen är så jävla dyr kan man väl för fan köra ekonomiskt?! Skall det vara så jävla svårt att visa lite hänsyn och ansvar när man kör bil?
Varför har vi ens fartgränser när inte en jävel överhäller dom ändå? Typ mer polis på vägarna, dom hade tjänat in MYCKET pengar på fart-bot- bara ställ sig vid den vägen varje dag, dom hade kunnat plocka nästan varenda bilist.
Det är en stor väg, med växlande vägfiler -ändå har flera folk kört om när filen är på "andra sidan" sådär helt psykotiskt omkörning.

Det gör mig så förbannad. :rage::rage::rage:
 
Jag: Tittar på husannonser för blyga hus inom rimlig budget i Stockholm.

Riktad reklam i mitt flöde: Titta på den här exklusiva villan med strandtomt i Danderyd med egen helikopterplatta! Inte det? Nej, men titta på det här slottet då för noll kr i mitten av ingenstans!

:meh:
 
Jag åt 14.30, var hungrig. Ska ju äta vissa tider och tyckte det var skitbra jag var hungrig rätt tid. Är hungrig nu och inser det är långt till kl 18.30. Och inser också när jag börjar fundera... jag åt en timme för tidigt!!! :arghh: Jag som satt och började längta så smått efter maten... och tänkte att "snart är det dags!", GRUNDLURAD!
 
Jag kommenterade glatt på en facebookpost i en grupp om att detta var intressant, nu lärde jag mig något nytt. :)
Surtant svarar, detta lär man sig i mellanstadiet, hur dum kan man vara.

Jamen tack, är jag den enda som inte kommer ihåg varje detalj ur naturkunskapen sedan för 30+ år sedan. :confused:
 
Jag kommenterade glatt på en facebookpost i en grupp om att detta var intressant, nu lärde jag mig något nytt. :)
Surtant svarar, detta lär man sig i mellanstadiet, hur dum kan man vara.

Jamen tack, är jag den enda som inte kommer ihåg varje detalj ur naturkunskapen sedan för 30+ år sedan. :confused:

Fy vad taskigt!

Jag är jätteglad om jag lär mig något nytt oavsett nivå och lyckas jag lära någon något nytt blir jag ännu gladare.
 
Stör mig på att jag spenderat halva dagen idag med att leta efter Information om en av våra på produkter i alla säljare mappar, på intranät, på vårt kundextranet, på produktutveckling hemsida, ringt och pingat otaliga kollegor som inte visste var men dock att det fanns någonstans bara för att 16:50 hitta ett mail där ngn skickat dokumentet till mig när jag var nyanställd och inte visste vad det var och alltså inte har sparat det i mina egna bra att ha mappar...

.
 
Ungdomsvännen som fortsätter att sprida antivaxx-propaganda på fb... :rage: Nu senast ett inlägg om hur många, många människor har fått biverkningar av vaccinet, men inte vågar berätta/inte blir tagna på allvar av sjukvården..... :arghh:
Och ändå vet ingen hur många biverkningar människor har fått. Intressant. Ja, jösses.
 
Att folk inte ville gå hem efter sitt möte. Nu är jag hemma, men börjar faktiskt jobba kl 8 imorgon igen så sjas med er jag ville ju hem i tid så jag hann göra något annat än att bara jobba idag.

Hungrig och trött är jag också. Blev bara 10h jobbpass idag. :sleep:
 
Såna här nyhetsrubriker, t.ex.

”Fullt utvecklad brand i maskinhall”

Okej. Var då?
Jag vill gärna veta ort för om det är på en ointressant ort behöver jag inte gå in och läsa nyheten.
Jag gillar rubriken "Olycka på E4an"
Ja, för den är ju så kort och går inte alls genom heeeeeeeeela landet? :banghead:
(samma störningsmoment alltså, jag vill ju veta om det har betydelse för mig, annars orka läsa)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 568
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
1 206
Senast: Praefatio
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 857

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp