Störiga saker vi stör oss på, del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Aaah! Jag gjorde den icke särskilt välkomna upptäckten när jag steg ur bilen, att nästan en hel handspritflaska läckt ut i fickan på bussarongen medan jag körde. Förutom att det nu ser ut som om jag har kissat på mig, så svider det som bara den eeeh... där man inte vill att det ska svida. Fryser gör jag också. Jag står med blöta byxor i minusgrader utomhus och väntar på att en försenad hemtjänspersonal ska komma och låsa upp så att jag kommer in till min patient. Tur att det inte är så många besök inplanerade på förmiddagen. Hoppas att jourtelefon håller sig lugn nu bara så jag hinner åka tillbaka till kontoret och byta kläder (behöver mer handsprit också...).
 
Jag stör mig på att jag kollar om One Tree Hill (tack @Sleepan :p).

Det är ett par som är så jävla snuttinuttiga och skittråkiga. Även att mannen blir stalkad av en kvinna som ser ut som hans döda fru, sen skjutna, överlever, blir attackerade igen, mannen börjar gå i sömnen så är dom sjuuuuukt trista. För åh de är så kära och kåta och åh vad bra allt är jämt, även när dåliga saker händer. Plocka bort dem från serien nu tack.
Och nu visar det sig att snubben har ett barn, som han har förträngt i 5 år. Alltså seriöst! :arghh:
 
Stör mig på att priset på mitt mobilabonnemang ska gå upp 30 kronor. De motiverar det med att abonnemanget blir bättre. Jag vill inte ha ett bättre abonnemang. Det räcker gott med det som är. Jag kommer inte nyttja förbättringarna men tvingas ändå att betala för dem.
 
Alltså jag måste ju vara världens tjurigaste granne, men just nu struntar jag i det.

Nyaste störningen:
Flyttat in ett nytt par i huset intill. De har två små hundar som sitter i snöre på utsidan - eller springer lösa, och de skäller så fort någon rör sig ute. Tittar ut nu och då lyfter killen ut hundarna, låter dem bajsa på gräsmattan, och sen lyfter han in dem igen utan att ta upp efter dem :cautious:

Vad glad "förvaltningen" kommer bli sen när de ska klippa gräsmattorna....
 
Stör mig oerhört på att folk skiter i att gå på bussen framme för att visa biljett, trots att det uttryckligen står både över bussdörrarna och i bussens display att påstigning sker framme 🙄 Och att vissa chaufförer inte ens försöker stänga övriga dörrar.. Så vi som faktiskt gör som vi ska, får de sämsta platserna för att de som sprungit in bak hinner sätta sig först :cautious:

Samma sak när man ska gå av bussen, folk väller in innan man knappt hunnit ut själv, trots att de ska in framme.. Verkligen glad att jag som oftast kan cykla dit jag ska.
 
Stör mig på att priset på mitt mobilabonnemang ska gå upp 30 kronor. De motiverar det med att abonnemanget blir bättre. Jag vill inte ha ett bättre abonnemang. Det räcker gott med det som är. Jag kommer inte nyttja förbättringarna men tvingas ändå att betala för dem.
Byt? Vilket bolag har du nu?
 
Jag pluggar via en skola som verkligen är så himla dålig. Är en person som är bra och bara löser allt strul och hon är typ anledningen till att jag stått ut och inte bara skitit i allt och hoppat av. Nu ska hon sluta. 😢 Förstår henne dock för administrationen är hemsk och hon måste få så sjukt mycket skit från andra elever. Hoppas skolan fattar vilken jävla tillgång dom förlorar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 568
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
1 206
Senast: Praefatio
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 857

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Tvättstugedrama

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp