Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nog för att en del hundar kan öppna ett kylskåp men hade hunden verkligen nöjt sig med bara räkornaSmörgåstårtan jag ställde in i kylskåpet hade handskalade räkor på sig i morse. När jag skulle ta ut den och äta upp den var alla räkor borta och grabbarna i familjen skyller på hunden!
Smörgåstårtan jag ställde in i kylskåpet hade handskalade räkor på sig i morse. När jag skulle ta ut den och äta upp den var alla räkor borta och grabbarna i familjen skyller på hunden!
Smörgåstårtan jag ställde in i kylskåpet hade handskalade räkor på sig i morse. När jag skulle ta ut den och äta upp den var alla räkor borta och grabbarna i familjen skyller på hunden!
Och nu visar det sig att snubben har ett barn, som han har förträngt i 5 år. Alltså seriöst!Jag stör mig på att jag kollar om One Tree Hill (tack @Sleepan ).
Det är ett par som är så jävla snuttinuttiga och skittråkiga. Även att mannen blir stalkad av en kvinna som ser ut som hans döda fru, sen skjutna, överlever, blir attackerade igen, mannen börjar gå i sömnen så är dom sjuuuuukt trista. För åh de är så kära och kåta och åh vad bra allt är jämt, även när dåliga saker händer. Plocka bort dem från serien nu tack.
Byt? Vilket bolag har du nu?Stör mig på att priset på mitt mobilabonnemang ska gå upp 30 kronor. De motiverar det med att abonnemanget blir bättre. Jag vill inte ha ett bättre abonnemang. Det räcker gott med det som är. Jag kommer inte nyttja förbättringarna men tvingas ändå att betala för dem.