Letar cykel till barnet, 16 tums. Alla cyklar som har en korg är rosa…
Det finns ju lösa korgar man monterar på själv som passar på vanliga vuxencyklar, borde ju finnas i mindre variant också!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Letar cykel till barnet, 16 tums. Alla cyklar som har en korg är rosa…
Det finns ju lösa korgar man monterar på själv som passar på vanliga vuxencyklar, borde ju finnas i mindre variant också!
Det finns säkert men jag stör mig på att det bara finns medföljande till rosa cyklar, så de som vill ha andra färger på sin cykel vill inte ha korgar? Orimligt!
Det finns säkert men jag stör mig på att det bara finns medföljande till rosa cyklar, så de som vill ha andra färger på sin cykel vill inte ha korgar? Orimligt!
https://www.stalhasten.se/shop/cyklar/barncykel/16-barncykel/junior-16d-gron/?v=f003c44deab6
Snabb googlande gav flertalet ickerosa barncyklar med korg.
Visa bifogad fil 87131
Det går kanske att göra ett provisoriskt pass? Sånt där som folk gör när de glömt passet. Det gäller nog bara för en resa men det kanske inte spelar nån roll.Det är sjukt! Vi ska på en resa i juni och jag önskar att jag hade kunnat ha ännu bättre framförhållning, men min dotter var liksom inte född fören nyligen och det är svårt att skaffa pass till någon som inte lever och inte tilldelats något personnummer
Det går kanske att göra ett provisoriskt pass? Sånt där som folk gör när de glömt passet. Det gäller nog bara för en resa men det kanske inte spelar nån roll.
Ska ni resa inom Schengen så räcker det med nationellt id till tjejen, kan vara lättare att få en sån tid?
"Roligt att du har häst, hur gammal är han?"
"Han är 21 år."
"Men oj!! Vad gammal! Hur gammal blir en häst?"
Eller..
"Men oj! Vad gammal! Då har han inte så många år kvar då."
Jag stör mig på att hela tiden bli påmind om att jag har en äldre häst. Han är ju ändå inte så gammal liksom, ändå tror folk han ska dö snart typ.
Så himla onödigt att folk i det sammanhanget frågar hur gammal en häst blir.
Skulle de fråga samma sak om en mormor "Oj! Vilken gammal mormor, hon har väl inte så många år kvar då antar jag?"
Men ja, jag är överkänslig gällande min häst.
Så är det absolut!Jag får ungefär samma fråga när folk frågar hur gammal min häst är, tror det beror på att de gärna jämför med hundar och liksom inte alls har någon uppfattning om hästars ålder, så allt över tio verkar vara lastgammalt... Så den första frågan tänker jag mest är ett genuint intresse för att lära sig mer om hästar liksom. Men det andra är ju totalt onödigt!
Får också ibland frågan om hur gamla de är när man kan "börja rida på dem och sånt" vilket brukar följas av ett konfunderat "vad gör man innan det då"
Hade en människa i stallet som ofta kom och STANK parfym... SÅ vidrigt när det blandas med stallukten. Kunde knappt andas när hon var där.Ja, fy fan. Hellre ren svettlukt, som knappt luktar, än otvättad, varm parfym som stinker!