Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag tog bara ut batteriet och satte i och det och då funkade den.Om det funkar på din dator; testa att plocka bort batteriet, sätt i sladden och se om den startar så. ( vissa laptops har utbytbara batterier och det är ju betydligt billigare än att köpa helt ny dator).
Samma störning här, både privat och yrkesmässigt. Och man kan ge sig f-n på att så fort man inte startat en windowsdator på några dagar så kommer den att börja med att lägga fullt fokus på uppdateringar en stund.Stör mig på windows update. Ett spel klagade på att datorn saknade en viktig uppdatering.
Körde Windows update. Jajjemän 4 uppdateringar fanns att. Startat om datorn två gånger nu då första gången kunde den inte slutföra 3, nu andra har den slutfört alla utan 1 å nu verkar den ha fastnat på ”konfigurering av windows förbereds. Stäng inte av datorn”.
Suck blev påmind varför jag inte är ett fan av windows update…
Sjukt störigt. Försökt ta en uppdatering i taget för att se om jag kan få någon installerad. Kan inte heller uppdatera drivrutinen för grafikkortet, så misstänkte att det hängde ihop.Samma störning här, både privat och yrkesmässigt. Och man kan ge sig f-n på att så fort man inte startat en windowsdator på några dagar så kommer den att börja med att lägga fullt fokus på uppdateringar en stund.
Hade det bara varit säkerhetspatchar och virusdefinitioner liksom... men nej, drivor och åter drivor med utökad funktionalitet som ingen utom Microsofts utvecklare bett om...
Så jag ringer verkstaden och dom säger
”Ställ hit bilen så fixar vi det”
Ja men ställ hit och ställ hit det är en mil åt fel håll och jag har ingen lust att gå tillbaka
Och sen ska den hämtas igen
Korta stjälkarna i glassbägaren, korta ner stjälkarna i den gröna(?) vasen och ta bort bladen på de flesta och flytta över mer till glasvasen och korta ner även dem så ser det nog bättre ut.Gick och handlade. Tänkte ”kanske ska köpa en bukett blommor”. Det spårade en aning
(Ska inte ha dom sådär, letar vaser i detta nu hehe)
Visa bifogad fil 84337
Korta stjälkarna i glassbägaren, korta ner stjälkarna i den gröna(?) vasen och ta bort bladen på de flesta och flytta över mer till glasvasen och korta ner även dem så ser det nog bättre ut.
(Nej, jag menar inte att personer som avviker från normen inte ska få finnas i serier men det har ju gått totalinflation i just detta konceptet...)