Det här har varit mitt stora störmoment till och från jobbet senaste veckorna! Håll flabben jag vill sova!Det finns en speciell plats i helvetet för de som pratar i tyst avdelning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här har varit mitt stora störmoment till och från jobbet senaste veckorna! Håll flabben jag vill sova!Det finns en speciell plats i helvetet för de som pratar i tyst avdelning.
Och jag vill jobba. Behöver jobba. Suck.Det här har varit mitt stora störmoment till och från jobbet senaste veckorna! Håll flabben jag vill sova!
Så irriterande! Igår ett gäng ungdomar som pratade väldigt högt, och jag är så feg att jag inte vågar säga till.Och jag vill jobba. Behöver jobba. Suck.
Jag säger alltid till, ofta hjälper det i några minuter bara. Nån gång får jag bråk tillbaka. Fick tillkalla tågvärd en gång till och med. Hur svårt är det att bara köpa biljett i en annan vagn egentligen?Så irriterande! Igår ett gäng ungdomar som pratade väldigt högt, och jag är så feg att jag inte vågar säga till.
När jag åker tyst vagn är det ibland föräldrar med sina barn där. Barnen är självklart inte tysta. Greppar inte alls hur föräldrarna tänker med valet av vagn..Jag säger alltid till, ofta hjälper det i några minuter bara. Nån gång får jag bråk tillbaka. Fick tillkalla tågvärd en gång till och med. Hur svårt är det att bara köpa biljett i en annan vagn egentligen?
Att jag är mer sjuk idag än igår och i måndags. Vill ha mitt provsvar nu!
Stör mig på att det tar evigheter att få svar på covidtestet och att skiten måste komma och förstöra hela veckan.
Tyvärr så är det nog så att inte alla aktivt väljer själva utan låter "datorn" göra det. Eller om man inte bokat via SJ utan en tredjepart så är det inte heller säkert att man får välja.När jag åker tyst vagn är det ibland föräldrar med sina barn där. Barnen är självklart inte tysta. Greppar inte alls hur föräldrarna tänker med valet av vagn..
Så kan det absolut vara!Tyvärr så är det nog så att inte alla aktivt väljer själva utan låter "datorn" göra det. Eller om man inte bokat via SJ utan en tredjepart så är det inte heller säkert att man får välja.
Själv åker jag med hund och ibland händer det att en allergiker fått plats i hundavdelning och de har ingen aning om att de bokat djur tillåtet.
Jag säger alltid till, ofta hjälper det i några minuter bara. Nån gång får jag bråk tillbaka. Fick tillkalla tågvärd en gång till och med. Hur svårt är det att bara köpa biljett i en annan vagn egentligen?
Stör mig på att jag inte gillar chips. Jag gillar chips som idé men i verkligheten smakar chips aldrig som jag hoppas. Tycker att oavsett smak så smakar de a) sött eller b) någon syntetisk lökkrydda. Vanliga enkla salta chips smakar för salta även om de heter lättsaltade.
Sedan en mer allmän undran - varför finns det inte chips med mindre fett? Har testat low fat utomlands och de var noll skillnad smakmässigt. Minns också att Pringles hade det och även de var som vanliga. (Ja, jag bygger min chipsaversion på empiri - jag har testat massor av sorter...)
Jag jobbar i vården. Har då inte fått nåt svar inom den tidenFördelen med att jobba inom vården, fick svar på 48 timmar!
Tröstkram kommer härStör mig på mitt knä. Kan inte sova för det gör så ont så jag vet inte vad jag ska ta vägen
Jag lyckades paja(?) min dator utan att veta vad jag har gjort.
Skulle stoppa in en laddsladd men på fel ställe och datorn dog?